یک گام به جلو برای گردشگری یزد:

طرح پیاده‌راه شدن خیابان قیام یزد تدوین شد

شهردار یزد با اشاره به اینکه پروژه‌های شهرداری رضایت نسبی مردم را فراهم کرده است، گفت: طرح پیاده‌راه شدن خیابان قیام تدوین شد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا عظیمی‌زاده در سیصد و بیست و سومین نشست علنی شورای شهر یزد با اشاره به اینکه پروژه‌هایی که در شهر ایجاد شده تا حدود زیادی توانسته رضایت مردم را حاصل کند اظهار داشت: بخشی از این پروژه‌ها ممکن است با نارضایتی‌هایی همراه باشد و نمی‌توان در طرحی رضایت تمام مردم را تامین کرد.

وی افزود: در قوانین کشوری که به تصویب مجلس می‌رسد هم ممکن است افرادی مخالف باشند ولی این قوانین لازم الاجراست، مصوبات شورای شهر هم به همین صورت است.

شهردار یزد ادامه داد: در اینکه شهردار مجری مصوبات شورای شهر است شکی نیست ولی در بعضی مواقع قانون بیان کرده که شهردار برای فلان کار نیازی به مصوبه شورای شهر ندارد.

عظیمی‌زاده خاطرنشان کرد: در ارتباط با خیابان قیام تفویض اختیار به شهردار صورت نگرفته بلکه درخواست پیشنهاد و طرح شده که این پیشنهاد برای اجرا نیاز به تصویب شورا و کمیسیون ماده ۵ دارد.

وی در ارتباط با پروژه‌های سرمایه‌گذاری در یزد با بیان این مطلب که شرایط کشور در حالی است که بازدهی سرمایه خیلی مناسب نیست، عنوان کرد: موضوع بعدی این است که بعضی از پروژه‌ها با وجود اینکه به تصویب شورا هم رسیده با مقاومت‌هایی روبرو بوده که اجرای کار را با مشکل مواجه کرده است و سبب شده که سرمایه‌گذاران جرات ادامه کار را پیدا نکنند.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..