روابط عمومی استانداری یزد اعلام کرد:

استاندار یزد جدیدا استعفایی نداده است

رییس روابط عمومی استانداری یزداعلام کرد: میرمحمدی استانداریزد چندماه پیش استعفا داده و قرار بوده قائم مقام وزیرکشور شود اما چون انتخاب جانشین برای وی ناممکن شده دوباره مجبور شده به استانداری یزد برگردد!

به گزارش یزدی نیوزروزنامه صبح یزد در شماره تازه خود به نقل از عباس ملازینلی رییس روابط عمومی استانداری یزد نوشته میرمحمدی، استاندار یزد برای کسب کرسی قایم مقامی وزیر کشور، به درخواست وزیر به گزارش تابناک یزد،استعفا داده بوده اما به علت عدم وجود گزینه مناسب برای جایگزینی با استاندار یزد این استعفا منتفی شده است.
همچنین دیروز رییس روابط عمومی استانداری یزد طی یاداشتی کوتاه درشبکه های اجتماعی نوشت:
۱.بنده به هیچ وجه نگفته ام که استاندار یزد استعفا داده اند! برای تصدی سمتی دیگر!
ایشان تاکنون هیچ کجا و به هیچ دلیلی استعفا نداده اند.

۲ – بنده در گفتگو با روزنامه صبح یزد و دوست ارجمندم جناب آقای ماندگاری، خبری را از ایشان دریافت کردم مبنی بر اینکه چند ماه پیش گمانه زنی هایی برای تصدی سمتی دیگر در وزارت کشور برای آقای استاندار شده و سپس منتفی شده است.
 در این رابطه، خبر را از برخی منابع خبری دیگر جویا شدم و در تماس بعدی با صبح یزد، آن را تایید کردم. خبری که برای چندی پیش بوده و منتفی شده است.
لذا باز هم تاکید می کنم، به هیچ وجه در این باره استعفایی صورت نگرفته است.
یا داوری می شودطی روزهای گذشته بدنبال برخی تغییرات دولت،رسانه های استان گمانه زنی هایی را از تغییراتی مدیریتی در این استان شروع کرده اند.

تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..