راه‌اندازی طرح وای‌فای شهری به‌زودی در یزد

به گزارش یزدی نیوزمجری طرح وای‌فای (Wifi) شهری شرکت مخابرات استان یزد گفت: به‌منظور ارائه خدمات اینترنتی به مشترکینADSL مخابرات و همراه اول، طرح Wifi شهری به‌زودی در شهر یزد راه‌اندازی می‌شود.

«محمدرضا زارع ده‌آبادی» در این‌باره تصریح کرد: با راه‌اندازی این طرح در فاز اول، ۱۸ نقطه شهر یزد تحت پوشش آنتن‌دهی این سرویس قرار می‌گیرد و مشترکین  ADSLمخابرات و همراه اول می‌توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور، سرویس اینترنت پرسرعت خود از شبکه اینترنت شهری دریافت کنند.

وی افزود: این ۱۸ نقطه شامل مناطق گردشگری، تفریحی، آموزشی، فرهنگی و فرودگاه و مواردی مشابه است و در آینده نزدیک مراکز دیگر نیز به این سرویس مجهز خواهند شد.

مشاور مدیر مخابرات یزد در امور مالی، کسب و کار هم‌چنین اظهار کرد: بهره‌مندی از این سرویس برای مشترکین دیگر اپراتورهای همراه نیز به زودی میسر خواهد شد.

زارع ده‌آبادی یکی دیگر از سرویس‌هایی که در استان نصب و راه‌اندازی می‌شود را سرویس چند رسانه‌ای   IPTVو IPMEDIA  ذکر کرد که مشترکین ADSL مخابرات از طریق این سرویس‌ها می‌توانند هر زمان با اتصال به اینترنت، از برنامه‌های زنده تلوزیونی، شبکه رادیویی، آرشیو انواع فیلم‌ها و سریال‌ها، بازی‌ها، انتخاب موسیقی دلخواه، خدمات دولت الکترونیک (پیشخوان) استفاده کنند.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..