سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد:

حوادث جاده‌ای در صدر حوادث کشور / تجهیزات و امکانات امدادی استان باید قوی تر از حال باشد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد در دیدار با امام جمعه تفت با بیان اینکه حواث جاده‌ای با وقوع بیش از 40 نوع حادثه امدادی، در صدر حوادث کشور قرار دارد، اظهار کرد: با این وجود تجهیزات و امکانات امدادی استان باید قوی تر از حال باشد

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، «عباس احدپور» در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری بر ضرورت پیگیری و احیای وقفیاتی که برای هلال احمر وقف شده است، تاکید کرد.

وی از برگزاری دوره آموزشی بین المللی آنست‌ها در شهرستان تفت اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال احمر استان یزد برای جوانان و داوطلبان هلال احمر در حوزه فرهنگی و آموزشی و حتی آیین زندگی در طول سال برنامه‌هایی را تدوین کرده و در دست اجرا دارد.

امام جمعه شهرستان تفت هم در این دیدار از اقدامات جمعیت هلال احمر استان و شهرستان تقدیر کرد و افزود: برتری جمعیت هلال احمر استان در رده های مختلف، زبانزد و مایه افتخار است و جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری تاکید کرد: با این وجود باید برای جذب امکانات و بودجه برای تجهیز ناوگان امدادی استان تلاش شود از این رو نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی باید تلاش‌های لازم را برای جذب بودجه و امکانات برای جمعیت هلال احمر استان انجام دهند و اگر تلاشی در این باره انجام شده، جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: شهرستان تفت با توجه به گستردگی که دارد، حوادث زیادی در ان اتفاق می‌افتد چرا که این شهرستان ۳۴۵ روستای دارای سکنه دارد و به خاطر ییلاقی بودن، مورد استقبال عموم مردم استان است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر باید در امر برپایی چادرهای سلامت و دیگر خدمات امدادی در صورت امکان به صورت مستمر، اقدام کند چرا که ارائه این خدمات باعث می شود مردم آشنایی بیشتری با هلال احمر پیدا کنند از این رو مسئولان شهرستان امادگی لازم را برای همکاری با جمعیت هلال احمر استان دارند تا این فرصت فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری بر ضرورت حضور چشمگیرتر جمعیت هلال احمر در برنامه های فرهنگی و مذهبی شهرستان تاکید کرد و افزود: ارتباط هلال احمر با مراکز و موسسات می تواند بسیار مفید باشد و این جمعیت می‌تواند برای تسهیل در امر ازدواج جوانان نیز با توجه به امکانات موجود، تدابیری بیاندیشد

بخش نظردهی بسته شده است..