نمایش جوانه‌های دانش در همایش رباتیک یزد

به گزارش یزدی نیوزجوانه‌های دانش‌پژوه در همایش رباتیک که به صورت مشترک بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، محک خوردند.

 همایش رباتیک به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور تیم‌هایی از مراکز فرهنگی هنری یزد، اردکان و تفت و جمعی از کارشناسان، مربیان، خانواده‌ها و اعضای کانون و علاقه‌مند رباتیک در مرکز فرهنگی‌ هنری شماره‌ سه کانون یزد برگزار شد.

در این همایش اعضای شرکت‌کننده در بخش مسابقه با ربات‌های جنگ‌جو، نقاش، دوپا، مسیریاب، بالا برنده‌ی وزنه و رالی سرعتی به رقابت پرداختند.

در پایان و در بخش ربات‌های جنگ‌جو، عناوین اول و دوم به ترتیب به علی سبیلی، و سینا فصاحت و سهیل فصاحت رسید و در بخش ربات نقاش مشترکاً محمد مهدی میرهادی و  آتنا بخشی اول شدند.

ربات دو پای علی عسکری و ربات مسیریاب محمد دهقانیان و امین جعفری و همچنین ربات‌های بالا برنده سهیل فصاحت با سازه‌ی قدرتی و  علی حاجی رضایی و جواد توکلی با سازه‌ی سرعتی برتر شناخته شدند.

در بخش ربات رالی سرعتی به ترتیب شهاب امیری و آیناز احمدی عناوین اول و دوم را کسب کردد و از سالار خباززاده نیز به عنوان عضو تلاش‌گر و فعال تجلیل شد.

در آیین اختتامیه‌ این همایش که با حضور روسای دانشگاه آزاد اسلامی و کانون پرورش فکری استان برگزار شد، گواهی‌نامه‌ی پایان دوره‌ی مکانیک، به شرکت کنندگان کلاس‌های تابستانه‌ رباتیک تقدیم و از عوامل و اعضای شرکت‌کننده در رقابت‌های بین‌المللی روبوکاپ که مهمترین عرصه‌ رباتیک کشور به حساب می‌آید، قدردانی شد.
 

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..