برگزاری سمینار آموزشی نسخه نویسی ورزشی ‌در یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیر مرکز تحقیقاتی‌ درمانی دیابت یزد با اشاره به ضرورت آموزش همگانی در راستای کاهش ابتلا به بیماری دیابت،‌ از برگزاری سمینار نسخه نویسی ورزشی در یزد خبر داد.
 "سید محمدرضا آقایی" با اشاره به ضرورت آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه از آسیب‌ها و راهکارهای جلوگیری از ابتلا به دیابت، اظهار کرد: سمینار "نسخه نویسی ورزشی" در یزد برگزار می‌شود.

وی حضور متخصصین کلیه رشته ها، پزشکان عمومی، دندانپزشکان، داروسازان، کارشناسان پرستاری، کارشناسان تغذیه، کارشناسان اتاق عمل و کارشناسان علوم آزمایشگاهی،‌ از جمله ویژگی های این سمینار علمی و پژوهشی است.

آقایی خاطر نشان کرد: در این سمینار دو روزه نایب رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، متخصصان پزشکی رزشی تهران، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد به ایراد سخنرانی پیرامون ورزش و نقش آن در بیماری‌های متابولیکی می‌پردازند.

مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت گفت: سمینار نسخه نویسی ورزشی طی دو روز ۱۲ و ۱۳ آبان‌ماه  ساعت ۸ صبح در مرکز تحقیقاتی‌ درمانی دیابت یزد برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به سایت آموزش مداوم دانشگاه مراجعه کرده و از تخفیف ۵/۵ درصدی هزینه شرکت در سمینار بهره‌مند شوند.

گفتنی است، شرکت در این سمینار برای متخخصان، پرستاران و پزشکان عمومی که در کلینیک‌های سطح دو در شهرستان‌ها مشغول به فعالیت هستند رایگان است

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..