مدیرکل ارشاد اسلامی یزد خبر داد:

اجرا برنامه های متنوع بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اجرا برنامه های متنوع بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی غیاثی ندوشن طی نشستی با روسای ستادی این اداره کل با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی(۲۴آبان ماه)با اشاره به موفقیت یزد طی دوسال گذشته در مبحث پایتخت کتاب ایران،اعلام کرد:باشگاههای کتابخوانی در یزد راه اندازی می دشود.
وی با بیان اینکه باشگاههای کتابخوانی با همکاری برخی دستگاههای اجرایی و تشکل های غیر دولتی در یزد آغاز شده است،اظهار داشت:تاکنون ۶۰۰نفردر باشگاههای کتابخوانی ثبت نام نموده اند.
به گفته وی،با شگاه کتابخوانی به منظور پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان راه اندازی شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از دیگر برنامه های متنوع این اداره کل بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت:جشن امضاء کتاب،مسابقات فرهنگی و پژوهش با موضوع کتاب،نشست نقد و بررسی،اهداء کتاب وپازل کتاب در یزد برگزار می شود.
غیاثی ندوشن ادامه داد:در شهرستانها نیز نمایشگاههای متنوع کتاب برگزار خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به راه اندازی دبیر خانه شهرستانی پایتخت کتاب در بافق،افزود:سعی خواهد شد که در دیگر شهرستانهای استان با توجه به ظرفیت و پتانسیل شهرستان دبیر خانه پایتخت کتاب راه اندازی شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد درپایان اعلام کرد:امسال جشنواره استانی روستاها و دوستدار عشایردوستدارکتاب برگزار می شود که زمان دقیق آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

بخش نظردهی بسته شده است..