بافق ، میزبان مسابقات موتورسواری کراس کشور

no-thumbs

رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی بافق یزد از برگزاری مسابقات موتورسواری کراس قهرمانی کشور، انتخاب تیم ملی در این شهر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسید علی نوروز زاده  زمان برگزاری این مسابقات را ۱۳ و ۱۴ آبانماه اعلام و اظهار داشت: ۲۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در رده های سنی مختلف در این مسابقات که میزبانی آن بر عهده شهرداری بافق است حضور خواهند یافت.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در پنج کلاس برگزار و از هر کلاس دو نفر موتور سوار از استان های مختلف حضور می یابند افزود: استان یزد با بهره گیری از مزایای میزبانی خود می تواند چهار موتور سوار در هر کلاس داشته باشد.
وی به جزئیات پنج کلاس مسابقه اشاره و اظهار داشت: کلاس ۶۵ سی سی ویژه خردسالان، ۱۵۰ سی سی برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال و ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی ویژه جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان این رشته ورزشی است.
نوروز زاده، پیست رالی و موتورسواری بافق را که در فضایی به وسعت ۸۰ هکتار در حال ساخت است دارای قابلیت برگزاری مسابقات در سطح ملی و بین المللی عنوان کرد و افزود: کمیته فنی فدراسیون موتورسواری و کارشناسان خبره، این پیست را از هر نظر برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی تایید کرده اند.
شهردار بافق تصریح کرد: مسابقات موتور سواری قهرمانی کشور در یک هکتار از فضای مورد اشاره که دارای فنس کشی باجاده دسترسی ،پارکینگ، سرویس بهداشتی و در فضایی امن و دیدکافی برای تماشاچیان است برگزار می شود.
شهرستان بافق دارای ۳۶ هئیت ورزشی است که ۲۰ هیات، فعال و بقیه غیر فعال یا از فعالیت کمتری برخوردارند.
بافق با ۴۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوبشرقی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..