کسب رتبه عالی نونهالان هلال احمری استان یزد در دو المپیاد

نونهالان هلال احمر استان یزد در المپیاد کشوری جوانه (جشنواره ورزشی امدادی نونهالان هلال احمری) و جشنواره ملی ماه پیشونی رتبه کشوری کسب کردند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان با اعلام این خبر افزود: نونهالان و غنچه های هلال احمر استان یزد در اولین دوره از المپیاد ملی جوانه با موضوع آمادگی امدادی در کشور رتبه دوم و عالی را کسب کردند.

صدیقی اعلام کرد این جشنواره با هدف افزایش آگاهی نونهالان و آمادگی آنان در برابر بلایا ، شماره تلفن های اضطراری، مفاهیم اولیه امدادی و کمک های اولیه و …. برگزار شده بود .

ملاک های ارزیابی این المپیاد شامل اجرای دستورالعمل، کیفیت و کمیت تصاویر خبری، استفاده از اقلام هویتی، تهیه کلیپ، ارسال به موقع گزارش، اهدای جوایز به غنچه ها بوده است که استان یزد با کسب امتیاز ۱۰۶ رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد هم چنین افزود در هفته گذشته ، نونهالان هلال احمری استان در جشنواره ملی ماه پیشونی نیز توانستند هم از نظر میزان مشارکت شعب و هم از نظر کیفیت اثر رتبه عالی کشوری را به خود اختصاص دهند.

بخش نظردهی بسته شده است..