دروغ نماینده دلواپس لو رفت

به گزارش یزدی نیوزتلاش نماینده پایداری ها در مجلس برای جازدن نظر خودش به نام کمیسیون فرهنگی و همراهی رسانه های زنجیره ای ناکام ماند.
 
 انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات در حالی با موفقیت برگزار شد که یک تفاوت بزرگ با دیگر انتخابات‌ها داشت، و آنهم برگزاری این انتخابات به صورت الکترونیکی بود.
 
حسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده دلواپس و عضو جبهه پایداری در مجلس که از اعضاء کمیسیون فرهنگی نیز است اخیرا مدعی شد کمیسیون فرهنگی با الکترونیکی بودن انتخابات مخالف بود. گذشته از این‌که حسین انتظامی منتخب مدیران مسئول نشریات هیچ قرابتی با معیارهای دلواپسان و پایداری ها ندارد و این خودش می‌تواند دلیل کافی برای عصبانیت آنها باشد، باید این سوال را مطرح کرد که چرا این نماینده دلواپس مجلس یک گزاره غیرحقیقی را به کمیسیون متبوع خود نسبت داده است.
 
مهدی شیخ، نماینده تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این باره به اصلاحات نیوز گفت "من از این اظهارنظر آقای قاضی‌زاده اطلاعی ندارم اما مواضع کمیسیون فرهنگی مجلس فقط و فقط زمانی اعتبار دارند که از زبان سخنگوی این کمیسیون آقای احد آزادیخواه گفته شده باشند”.
 
وی اضافه کرد: "با وجود تلاشهای بسیاری که برای توسعه این روش به انتخابات‌های عمومی‌تر انجام پذیرفته اما شورای نگهبان در لحظات آخر مخالفت خود را ابراز کرده است و فرایند متوقف شد اما به هر حال این الکترونیک شدن انتخابات جزو سیاستهای نظام است و درنهایت ناگزیر از پذیرفتن این روش به‌روز و پیشرفته برای برگزاری انتخابات هستیم.”
 
بنابراین گزارش، ویا باید باور کنیم که دلواپسان هر بار بعد از عدم موفقیت در یک انتخابات، شروع به جرزنی و بهانه جویی می‌کنند و نظر خود را نظر مردم و یا اعضای یک کمیسیون جا می زنند.

*۲۴ آنلاین

بخش نظردهی بسته شده است..