بازهم سرقت طلافروشی در استان یزد:

بازداشت باند خانوادگی سرقت دو میلیاردی از یک طلافروشی در ابرکوه

فرمانده انتظامی ابرکوه از دستگیری اعضای یک باند خانوادگی که مقادیری طلا به ارزش دو میلیارد ریال از یک طلافروشی در این شهرستان سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ احمدکمالی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت طلا از یک طلافروشی در ابرکوه عوامل پلیس آگاهی به بررسی موضوع اقدام کردند.
وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده و بازنگری دوربین های مداربسته مشخص شد که سارقان در قالب اعضای یک خانواده وارد مغازه طلافروشی شده و با ترفندی خاص و به شیوه کش رو زنی دست به سرقت از این مغازه زدند.
این مسئول تصریح کرد: با صدور نیابت قضائی و انجام کار اطلاعاتی و شناسایی سارقان با توجه به اینکه آدرس دقیقی از متهمان در دست نبود، عوامل پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و با حضور در چندین استان مسیر تردد سارقان را دنبال کرده تا اینکه موفق به شناسایی مخفیگاه آنها در جنوب کشور شدند.
کمالی گفت: ماموران پلیس متهمان را که شامل یک زن و شوهر به همراه دخترشان بودند را دستگیر و به استان یزد منتقل کردند که اعضای این باند خانوادگی به سرقت از طلافروشی در ابرکوه به شیوه کش رو زنی اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده از سوی پلیس استان های فارس، کرمان، زنجان و همدان تحت تعقیب بوده اند، افزود: تحقیق بیشتر در خصوص این پرونده ادامه دارد.
فرمانده انتظامی ابرکوه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..