تیم فوتبال سپیدرود رشت در یزد به مصاف فولاد می رود

no-thumbs

در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت در یزد به مصاف فولاد این شهر می رود.

به گزارش یزدی نیوزمسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت : این دو تیم در هفته دهم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند .
رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مسابقه ، عصر روز یکشنبه هفته آینده ۲۵ مهرماه در یزد برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار ، میهمان فولاد یزد است.
وی اظهار کرد : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت در این بازی ، بتواند با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند برابر تیم فولاد یزد به برتری برسد تا همچنان در صدر جدول قرار گیرد .
وی ادامه داد : با توجه به اینکه تیم فوتبال سپیدرود رشت تاکنون نتایج خوبی را کسب کرده و جایگاه مناسبی نیز در جدول رده بندی دارد، امیدواریم که در بازی برابر فولاد یزد نیز به پیروزی برسد تا همچنان روند صعودی خود را ادامه دهد .
وی بیان کرد: تا پایان هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب ۲۰ امتیاز در صدر جدول و تیم فولاد یزد با کسب هفت امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..