هشدار رئیس مجمع نمایندگان استان یزد:

افزایش نرخ بیکاری در یزد نگران کننده است

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان این مطلب که افزایش نرخ بیکاری در یزد نگران کننده است، گفت: برنامه‌ریزی لازم برای مواجه با افزایش جمعیت سالمندان انجام شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش  در نشست مجمع نمایندگان استان یزد با مدیران کل ۱۳ اداره استان یزد، اظهار داشت: افزایش آمار مستمری بگیران بیمه بیکاری و هم افزایش نرخ بیکاری در یزد نگران کننده است و در استان و کشور در این زمینه با مشکل مواجه هستیم.

وی رشد جمعیت سالمند در کشور و یزد قرار گرفته استان یزد در رتبه ۱۳ کشوری با ۹۵ هزار سالمند را یکی دیگر از موضوعات نگران کننده دانست و گفت: در صورتی که از الان برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه نداشته باشیم، در آینده و زمانی که جمعیت سالمندان افزایش قابل توجهی یافت با مشکل مواجه می‌شویم.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد به روند بیمارستان سرطان در یزد اشاره کرد و گفت: اقداماتی که لازم است توسط مجمع نمایندگان انجام شود صورت می‌گیرد تا شاهد ساخت این بیمارستان و ارائه خدمات به بیماران سرطانی باشیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کمیته امداد باید در بعد توانمندسازی جامعه هدف اقداماتی انجام دهد، گفت: بیان کردیم که طرحی ارائه شود با انجام آن در شهرستان اردکان حتی یک نفر هم تحت پوشش کمیته امداد باقی نماند.

وی خاطرنشان کرد: شرکتهای متعدد با امکانات بسیار زیادی در اردکان حضور دارند که باید از ظرفیت این شرکتها استفاده شود که از نیازمندان به ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی حمایت لازم صورت گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان با تاکید بر نقش ارزیابی در عملکرد مدیران، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم مجمع نمایندگان استان یزد، ارزیابی از عملکرد مدیران در شاخص‌های مختلف است که در طول فعالیت این مجمع انجام می‌شود.

تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..