مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

یزد بیش از ۶۵ طرح نیمه تمام ورزشی دارد/مشارکت ۲۲ خیر برای تکمیل طرح‌های ورزشی استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به وجود بیش از 65 طرح نیمه تمام ورزشی در این استان، از مشارکت 22 خیر برای تکمیل طرح‌های ورزشی استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز"مسعود شریعتی" در این رابطه گفت: مشارکت خیران در حوزه ورزش بسیار اثرگذار بوده است و باید تلاش شود تا زمینه حضور و مشارکت خیرین بیشتری در ورزش فراهم شود.

وی بر فرهنگ‌سازی برای حضور و مشارکت خیرین ورزش یار تاکید و اضافه کرد: چنانچه اطلاع‌رسانی دقیقی به مردم شود که می‌توان با مبالغ بسیار کم، طرح‌های خوب ورزشی ساخت و در اختیار مردم و ورزشکاران قرار دهند، قطعاً استقبال بیش از این خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این که گزینه‌های متعددی برای حضور و مشارکت خیران ورزشی وجود دارد، اظهار کرد: برخی طرح‌های نیمه تمام ورزشی در نقاط مختلف شهری و روستایی و در اکثر شهرستان از جمله یزد، میبد، تفت، بافق، بهاباد، ابرکوه، اشکذر و مهریز می‌تواند با ورود خیرین ورزش‌یار به سرانجام برسد و زمینه خدمات‌دهی آنها به مردم فراهم شود.

وی افزود: یزد همیشه در بحث خیرین مدرسه‌ساز وحسینیه و مسجد‌ساز و دیگر کارهای خیری پیشتاز بوده که باید با فرهنگ‌سازی لازم خیرین بیشتری درحوزه ورزش نیز حضور پیدا کنند و زمینه بیش از پیش توسعه و گسترش ورزش در سطح استان فراهم شود.

شریعتی که در نشستی با حضور "علی محمدشیخی" معاون توسعه منابع و پشتیبانی و "ابوالفضل کارگر" معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و "سیدبهادر بهادری" رییس انجمن خیرین ورزشی‌یار استان و  "اعظم السادات امامی" مسئول ماده ۱۰ و ۱۸ اداره کل ورزش و جوانان استان مرتبط با خیرین ورزشی‌یار این سخنان را بیان می‌کرد، در پایان خاطرنشان کرد: در استان بیش از ۶۵ طرح نیمه تمام ورزشی داریم که خیران می‌توانند با مشارکت این طرح‌ها را به نام خود تکمیل و به بهره‌برداری برسانند.

"سید بهادر بهادری" رییس انجمن خیرین ورزش‌یار استان یزد نیز در این نشست شکل‌گیری ساختار تشکیلاتی برای ورود علاقمندان به حوزه ورزش را مهم دانست و ابراز امیدواری کرد که با همراهی خیرین ورزشی بتوانیم برخی از گره‌های ورزش استان را مرتفع کنیم.

وی افزود: همراهی با مجمع خیران ورزش‌یار و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی که به ایجاد نشاط و شادابی در جامعه منتج می‌شود، باقیات‌الصالحاتی برای خیران است که ما نیز به دنبال فراهم کردن شرایطی برای جذب بیشتر خیران هستیم.

گفتنی است؛ در این نشست مقرر شد که در آینده‌ی نزدیک همایش بزرگ خیرین با هدف آشنایی خیرین و همچنین ترغیب آنان به مشارکت در تکمیل طرح‌های ورزشی استان برگزار شود.ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..