نماینده اصلاح طلب اردکان:

صدای اصلاح طلبان مجلس در آینده رساتر خواهد شد

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس دهم از فعال تر شدن این فراکسیون در مجلس پس از انتخاب کمیته ها و تقسیم کار میان اعضای هئیت رئیسه آن خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به تشکیل هیئت داوری در این فراکسیون اظهار کرد: این هیئت طبق اساسنامه به مباحث ، مسائل و رفتاری که نمایندگان عضو فراکسیون دارند ، رسیدگی می کند به طوری که ممکن است رفتاری از نماینده ای سر بزند که دون شان فراکسیون باشد یا ممکن است کسی از رفتار نماینده ای که عضو فراکسیون است شکایت داشته باشد در این صورت هیئت داوری هفت نفره ما در فراکسیون که همه انسان های وزینی هستنددر این زمینه تصمیم گیری می کنند.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا انتقاداتی که به فراکسیون امید می شود مبنی براینکه که تحرکی ندارد و صدای آن در مجلس شنیده نمی شود را وارد می دانید، خاطرنشان کرد:ممکن است از نگاه بیرونی این انتقادات وارد باشد و تا حدی نیز وارد است ولی از نگاه درونی باید بگویم دوستانی که انتقاد می کنند اگرچه کمی حرف شان بجاست اما از سوی دیگر با مکانیزم های مجلس آشنا نیستند.

وی افزود: ما تازه توانسته ایم پس از سه ماه کمیته ها خود را مستقر کنیم و به تازگی بین اعضای هیئت رئیسه تقسیم کار کرده ایم و برنامه ما این است که هر کمیته ای ظرف چند هفته آینده موضوعاتی را مشخص کند که به عنوان تحقیق و تفحص، طرح یا لایحه ای که دولت دارد و در اولویت قرار دارد تا روی آن ها کار کنیم و تحرک فراکسیون را بیش از گذشته شاهد باشیم.

نماینده مردم اردکان در خانه ملت تصریح کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، صدای فراکسیون امید که صدای اصلاح طلبان و حامیان دولت است را در حمایت از دولت بیشتر می شنوید هر چند که تاکنون، اقدامات پایه ای و زیربنایی انجام شده ولی ان شاء الله آثار آن بیشتر از گذشته بروز و ظهور خواهد کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..