معرفی موسسه روانشناسی نگاه دور

به گزارش یزدی نیوز" موسسه نگاه دور" تشکلی مردم نهاد، غیر دولتی و غیر سیاسی است که در سال ۱۳۹۴ با چشم انداز تعالی انسان به منظور پیشگیری، کاهش آسیب و توانمندسازی انسانهای جویای تعالی و رشد فردی، خانوادگی و اجتماعی شکل گرفت.این موسسه بامشارکت وکمک اساتیددانشگاه وآموزش و پرورش، فعالین حوزه هنروهمچنین متخصصین علوم اجتماعی، روانشناسی درسال۱۳۹۴  رسمیت یافت.

این موسسه در جهت پیشیرد اهداف خود و ارائه­ی خدمات مطلوب به مردم شریف شهر یزد فعالیت های خود را به شرح زیر سازماندهی کرده است:

برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی

موسسه روانشناسی نگاه دور افتخار دارد به پشتوانه­ی متخصصانی نام­آور در عرصه­ی روانشناسی کشور، گامی را در ارتقای آموزش حرفه­ای روانشناسی برای دانش­آموختگان و دانشجویان روانشناسی و همچنین آموش های عمومی جهت ارتقای سطح کیفی زندگی عموم مردم شریف  بردارد.

کافه روانشناسی

موسسه رواشناسی نگاه دور با ایجاد محیطی مناسب و آرام  برای دانشجویان و مردم عزیز جهت ارتقای فرهنگ کتاب خوانی و آشنایی بیشتر مردم با مباحث روانشناسی اقدام به ایجاد کافه روانشناسی کرده است . همچنین قابل ذکر است در این محیط با فراهم کردن کتاب ها و فیلم های اموزشی  مفید و مختلف سعی در ایجاد محیطی پر بار و پر نشاط شده است که شما عزیزان می توانید با حضور در این مکان از کتاب ها و فیلم ها بصورت کاملا رایگان استفاده کنید.

 

انجام تست های روانشناسی

آزمون وسیله ای است عینی و استاندارد شده که برای اندازه گیری نمونه ای از رفتار یا خصایص آدمی به کار می رود. در این تعریف ، مراد از عینی آن است که روش اجرا ، نمره دادن و تعبیر و تفسیر نتایج آزمون براساس قواعدی معین و مشخص صورت می گیرد و قضاوت و نظر شخصی در آنها بی تاثیر است. برای هر آزمون دستورالعمل خاصی در مورد نحوه اجرا ، طول مدت آزمایش، دستورهای شفاهی و نحوه ارائه مثالها و روش تفسیر نمره ها تهیه می شود.در همین راستا موسسه نگاه دور با اجرای تست های مختلف در زمینه هوش ، شخصیت ، استعداد یابی شغلی و تحصیلی سعی در بهبود زندگی فردی و اجتماعی افراد و افزایش آگاهی و شناخت مردم نسبت به خود و دیگران و کمک به مردم در جهت انتخاب هایی درست و هوشمندانه دارد.

شماره تماس:

۳۸۲۰۱۱۸۷                   09135198278

بخش نظردهی بسته شده است..