ثبت‌نام اینترنتی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علم و هنر یزد

قائم مقام معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر یزد با اشاره به آغاز ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود،‌ اظهار کرد: دانشگاه علم و هنر به دلیل رفاه حال دانشجویان،‌ شرایط لازم برای ثبت‌نام اینترنتی مقاطع مختلف پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری را فراهم‌ کرده است.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، "محمود اشعاری"با اشاره به آغاز ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود افزود: پذیرفته‌شدگان پس از ثبت‌نام اینترنتی و مشخص شدن نوبت مراجعه، در زمان تعیین شده به منظور تحویل مدارک به دانشگاه مراجعه کرده و کلیه مراحل ثبت‌نام را انجام می‌دهند.
 

به گفته‌ی وی، دانشجویان جدیدالورود می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس sau.ac.ir کلیه اطلاعات مربوط به شهریه، نحوه ثبت نام و حتی برنامه هفتگی خود را دریافت کنند.

مقام معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر خاطرنشان کرد: دانشگاه علم و هنر به عنوان یکی از مهمترین و گسترده‌ترین دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق دو شیوه کنکور سراسری و سوابق تحصیلی از طرف سازمان سنجش  دانشجو می‌پذیرد.

اشعاری یاداور شد: این دانشگاه در سال ۱۳۷۵ با مجوز وزرات علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد شده و در سال ۱۳۹۲ با موافقت شورای گسترش وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری به عنوان پنجمین دانشگاه غیرانتفاعی کشور خدمات خود را در سه دانشکده هنر و معماری،‌ مهندسی و علوم و علوم انسانی‌ در سه شهرستان یزد، اردکان و اشکذر ارائه می‌دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: آن چه در سیاست‌های وضع شده توسط هیئت امنا برای این دانشگاه به چشم می‌آید، ایجاد رشته‌هایی است که زمینه اشتغال فارغ التحصیلان آن در بازار کار بهتر فراهم شود.

وی با اشاره به استقبال مناسب داوطلبین از رشته‌های ارائه شده در دانشگاه علم و هنر یزد گفت: در حال حاضر بیش از شش هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

اشعاری رعایت استانداردها و کیفیت‌های آموزشی را از جمله ویژگی‌های این دانشگاه دانست و بیان کرد: پذیرفته شدن بسیاری از دانشجویان دانشگاه علم و هنری در مقاطع نحصیلی بالاتر، ‌نشان‌دهنده نگرش صحیح در تشکیل کلاس‌های عملی و کارگاهی در این دانشگاه است.

قائم مقام معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر همچنین عنوان کرد: وجود رشته‌های هنری دانشگاه نقش مهمی در ایجاد و تقویت جذابیت‌های فیزیکی مکان‌های مختلف دانشگاه ایفا کرده است.

وی با بیان این که کارهای هنری دانشجویان فضای مناسب‌تری را برای تحصیل در دانشگاه علم و هنر یزد فراهم کرده است، اظهار کرد: کوشش مسئولان و دست‌اندرکاران این دانشگاه برآن است تا با فراهم کردن فضای مناسب،‌ بتوانند در زمینه‌های پژوهشی و فرهنگی نیز دانشجویان را جذب کند.


اشعاری در پایان خاطرنشان کرد: کسب رتبه‌های برتر در مسابقات فرهنگی و فعالیت‌های پژوهشی توسط دانشجویان این دانشگاه، نتیجه اجرای سیاست‌های سالم و کارآمد در این حوزه است.

بخش نظردهی بسته شده است..