برنامه های ویژه روز جهانی گردشگری در یزد:

تخفیف ویژه مراکز اقامتی – پذیرایی/ افتتاح خانه های بوم گردی واقع در بافت تاریخی/ بازدید رایگان عموم از موزه ها و مراکز گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد برنامه های روز جهانی گردشگری و آغازین سال جشنواره پنج ساله خوش آمد به یزد با شعار گردشگری برای همه ـ همه برای گردشگری را اعلام کرد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدمهدی شرافت اظهار کرد: فعالیت های شاخص حوزه گردشگری از ۳۰ شهریور آغاز شده و تا نهم مهرماه اجرا می شود.
وی بازدید از سرای سالمندان تفت به مناسبت عیدغدیر خم و در آستانه روز جهانی جهانگردی، ارسال اخبار، مقاله و برنامه های روز جهانی جهانگردی و ارسال پیامک های پاسداشت روزجهانی جهانگردی را از فعالیت های تبلیغاتی به مناسبت روز جهانی گردشگری عنوان کرد.
شرافت برگزاری همایش توسعه گردشگری فرهنگی، تبلیغات محیطی در مراکز و معبرهای گردشگری، مراکز اطلاع رسانی گردشگری‎ و برگزاری مصاحبه و نشست های خبری با اصحاب رسانه را از دیگر برنامه های روز جهانی گردشگری در استان برشمرد.
وی افزود: به مناسبت روز جهانی جهانگردی و پاسداشت هفته دفاع مقدس برای جامعه هدف با محوریت شعار گردشگری برای همه ـ همه برای گردشگری برنامه های خاصی از جمله مسابقات عکاسی‎، نقاشی و شعر برای کودکان و نوجوانان زیرپوشش بهزیستی‎، تجلیل از برترین های گردشگری سالجاری در استان، نواختن زنگ گردشگری در مدرسه منتخب و سخنرانی برای دانش آموزان از دیگر برنامه های برنامه ریزی شده برای روز گردشگری است.
وی ادامه داد: تخفیف ویژه مراکز اقامتی – پذیرایی، بین راهی، سفره خانه ها به مناسبت روز جهانی گردشگری به مدت سه روز‏، افتتاح خانه های بوم گردی واقع در بافت تاریخی یزد و روستای هدف گردشگری اسلامیه‏ در تفت‏، بازدید رایگان عموم از موزه ها و مراکز گردشگری زیر نظر این اداره کل و برگزاری تور رایگان گردشگری برای معلولان و کم توانان‏ از دیگر برنامه های روز جهانی گردشگری است.
وی برگزاری نشست ابتکاری و نوآورانه تعیین مسیرهای گردشگری بهینه یزد برای گردشگران معلول و سالمند‏، افتتاح ۲ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری‏، برگزاری تور آشناسازی کودکان بافت تاریخی یزد با جاذبه های گردشگری‏، افتتاح جشنواره گردشگری عشایری روستای ارنان‏، برگزاری تور گردشگری آشناسازی ظرفیت های گردشگری مهریز برای مدیران‏، افتتاح نخستین ‎b‎a‎s‎e پروازی استان یزد به شهرهای تهران، مشهد، تبریز، زاهدان، کیش، دبی، برگزاری تور یزدگردی نابینایان و بازدید بانوان سرمایه گذار کشور از طرح های گردشگری استان را از دیگر برنامه های روز جهانی گردشگری در یزد اعلام کرد.

تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..