گلزار شهدای شهرستان ابرکوه گلباران شد

no-thumbs

همزمان با هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان ابرکوه باحضورجمعی ازخانوادهای معظم شهدا امام جمعه ، فرماندار ابرکوه وجمعی از مسوولان و قشرهای مختلف مردم گلباران شد.

به گزارش یزدی نیوزدر این آیین معنوی که درروضه الشهدای شهرابرکوه برگزارشد مسوولان وقشرهای مختلف مردم با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل یاد و خاطره شهدای عملیات غرور آفرین ۸سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
امام جمعه ابرکوه در این آیین بابیان اینکه شهدای گرانقدر ایثارگرانه برای بقای اسلام و انقلاب اسلامی جانشان را فدا کردند افزود: رزمندگان اسلام در دوران ۸سال دفاع مقدس با جانفشانی، استکبار جهانی را به زانو در آوردند.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، حضرت امام (ره) و هفته دفاع مقدس اظهارکرد: شهدا و ایثارگران و خانوادهای معظم شهدا با تمام وجود از حریم اسلام و انقلاب وحفظ ارزشهای انقلاب دفاع کردند.
وی بابیان اینکه شهادت حد ومرز نمی شناسد افزود: امروز هم همین عزیزان ایثارگر دوران ۸ سال دفاع مدس در دفاع از حریم اهل بیت (ع) بعنوان مدافعان حرم با دشمن تادندان مسلح مبارزه می کنند و در این راه به شهادت می رسند.
ابرکوه ۲۷۵ شهید، بیش از ۵۷۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..