بعد از شکست های متوالی:

آسیابانپور رفت/ محمود امیری سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد شد

سرپرست تیم فوتبال فولاد یزد از انتخاب محمود امیری به عنوان سرمربی جدید این تیم در لیگ آزادگان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد انواری افزود: محمود امیری با عقد قرار داد رسمی تا پایان فصل لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور سرمربی فولاد یزد است .
وی ادامه داد: امیری از مربیان خوشنام و با سابقه استان یزد است که سابقه سرمربیگری در تیم های شهید قندی، تربیت و یزد لوله عصر را برعهده داشته است.
سرپرست تیم فولاد یزد اظهار داشت: این تغییر و تحول با هدف بهره گیری از دانش و تجریه محمود امیری با همکاری کادرفنی سابق برای تقویت تیم فولاد یزد در ادامه لیگ آزادگان صورت گرفته است.
انواری با قدردانی از حمید آسیابانپور سرمربی سابق این تیم ابراز امیدواری کرد تا با همکاری جامعه فوتبال یزد و مسئولان اجرایی و ورزشی استان، فولاد یزد بتواند در ادامه مسابقات حضور بهتری در لیگ داشته باشد.
تیم فوتبال فولاد یزد تنها نماینده این استان در لیگ آزادگان است که هم اکنون با سه امتیاز در مکان شانزدهم گروه ۱۸ تیمی لیگ امسال آزادگان قرار دارد و در ابتدای فصل جدید لیگ حمید آسیابانپور سرمربی فولاد یزد بوده است.
فولاد یزد در هفته هشتم لیگ آزادگان در روز جمعه دوم مهرماه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در اراک مهمان تیم آلومینیوم این شهر است .

ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..