شریعتی:

فرهنگ ورزش باید در میان خانواده‌های یزدی گسترش پیدا کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به لزوم تحقق ورزش همگانی و قهرمانی گفت: فرهنگ ورزش را در بین خانواده ها گسترش دهیم.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی با اشاره به تلاش‌های این نهاد در توسعه ورزش در بین مردم اظهار داشت: باید جایگاه ورزش را در خانواده های یزدی ها پیدا کنیم و فرهنگ ورزش را در بین خانواده ها گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت ورزش در هر سطحی نیاز به فرهنگ سازی بیشتر در بین خانواده ها است عنوان کرد: خوشبختانه فعالیت‌ های خوبی در زمینه امور سازمان‌ های مردم نهاد و ساماندهی جوانان انجام گرفته است که حاصل برنامه ریزی مدون و منسجم و کارشناسی در این زمینه بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر افزایش تحرک در بین قشرهای مختلف جامعه و توجه به ورزش روزانه ادامه داد: رسالت اصلی این نهاد و فعالان در این عرصه توسعه فرهنگ ورزش و ورزش کردن در سنین مختلف است که شادابی و نشاط را نیز به همراه دارد.

وی بیان داشت: انجام فعالیت های ورزشی تنها نباید با نگاه به اوقات فراغت باشد بلکه باید با دید قهرمانی به آن نگاه کرد و به استعداد یابی در رشته های مختلف پرداخت.

شریعتی با تاکید بر لزوم برنامه‌ ریزی‌ ها برای توسعه ورزش عنوان کرد: هیئت های ورزشی با اقدام به استعدادیابی و جذب حامی، برای حضور در میادین ورزشی و بروز استعدادها اقدام کنند.

منبع: مهر
 

 

۱ دیدگاه

  • شهروند

    شعار نديد و دنبال عمل باشيد تنها تيم فوتبال دسته يك هم داره سقوط مي كنه . برنامه ريزي واقعي و استراتژي هاتون اعلام كنيد.