تابش نماینده اردکان:

مردم اردکان در انتخابات گوناگون نشان داده‌اند کدام خط فکری را دنبال می‌کنند/ سیاست‌ورزی نادرست در دوره گذشته کشور را با مشکلات زیادی مواجه کرد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز نتوانسته‌ایم به‌طور کامل و محسوس از تبعات تحریم‌ها که نتیجه بی‌درایتی‌های دوران گذشته است برآییم و لذا باید از مسئولانی که در این شرایط سخت اقتصادی کشور تلاش کرده و مسئولیت را پذیرفتند تشکر کنیم.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش گفت: مسائل و ابتلائات شهرستان باید در کمیته‌ها و نشست‌های تخصصی مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری شود تا اگر دغدغه‌ای در خصوص مسائل شهرستان وجود دارد؛ با تعامل و طی  جلسات کارشناسی و تلاش مجدانه مسئولان این خلأ پر شود.

 
وی یکی از ملاک‌های اساسی در سنجش موفقیت و یا عدم موفقیت مسئولان را ارجاع به نظرات مردم دانست و گفت: متأسفانه اقلیتی در شهرستان اردکان رأی اکثریت را برنمی‌تابند و با سیاسی‌کردن جو شهرستان و بداخلاقی‌های مجازی و حقیقی، شخصیت‌ها را منکوب می‌کنند و این در حالی است که مردم شهرستان اردکان در انتخابات‌های گوناگون نشان داده‌اند که چه تفکر و خط مشی‌ای را دنبال می‌کنند.
 
تابش گفت: از افتخارات من این است که با همه مؤثرین در انقلاب و دلدادگان به نظام که ممکن است در خط سیاسی و فکری مخالف من باشند؛ کار کرده‌ام و تعاملات با همه گروه‌ها را در کارهای خود مدنظر قرار داده‌ام.
 
نماینده مردم اردکان افزود: در آموزه‌های دینی و اخلاقی، پس از انجام واجبات؛ هیچ‌چیز همچون نیکی به بندگان موجب تقرب به درگاه خداوند نمی‌شود و بزرگان و علمای شهرستان ما نیز راه تقرب به خداوند را خدمت به مردم می‌دانستند.
 
محمدرضا تابش با تبریک پیشاپیش عید سعید غدیرخم ادامه داد: همه خدمتگزاران باید این جمله امام علی (ع) به کارگزاران را مدنظر قرار دهند که فرمود: مسئولیت، طعمه و شکار نیست بلکه امانتی است که باید ادای دین و حق به مردم کنید.
 
وی رعایت عدالت در امور را بسیار مهم برشمرد و گفت: امام علی (ع) سیاست نادرست را موجب نابودی جامعه می‌دانستند و آن‌گاه با انتقاد از تعبیر تحریم‌ها به ورق‌پاره در دوره‌ای از نظام، خاطرنشان کرد: اثرات و تبعات این تفکر، اقتصاد کشور را با مشکلات عدیده‌ای مواجه نمود.
روابط عمومی فرمانداری اردکان

بخش نظردهی بسته شده است..