تیم فولاد یزد بدنبال خروج از بحران

no-thumbs

در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول کشور از ساعت 16:30 روز شنبه تیم فولاد یزد، میزبان تیم پر مهره خونه به خونه است.

به گزارش یزدی نیوزشاگردان حمیدرضا آسیانپور در حالی به مصاف تیم مرزبان میروند که در بازی قبلی خود با ارائه یک بازی ضعیف در مقابل مس رفسنجان یک باخت سنگین پنج بر صفر را تجربه کردند. تیم فولاد یزد با ۱۰ گل خورده در ۶ بازی، میانگین ۱/۶ گل خورده در هر بازی و با تفاضل گل منفی هفت و بدون برد، در رده ۱۷ جدول قرار دارد.

حمید آسیابانپور و شاگردانش در سه بازی خانگی فصل جاری دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده اند و قطعا نمی خواهند بیش از این هواداران یزدی را نا امید کنند و به طور حتم برای دشت کردن اولین پیروزی فصل به میدان می روند. اما در سوی مقابل مرزبان و شاگردانش هم پس از چهار هفته فاصله گرفتن از کسب پیروزی فقط با هدف شکست دادن میزبان به کویر خواهند رفت.

باید دید تیم فولاد یزد می تواند در مقابل تماشاگران خود دست به شگفتی بزند و تیم پر مهره خونه به خونه را شکست بدهد یا همانند بازی با مس رفسنجان، شکست سنگینی را تجربه خواهد کرد.

در آن طرف میدان تیم خونه به خونه قرار دارد، تیمی که با امکانات و عالی و بازیکنان مطرحی گام در لیگ یک گذشته تا بتواند به لیگ برتر صعود نماید. این تیم در بازی گذشته خود و علی رغم این که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته بود، با بدشانسی در مقابل آلومنیوم اراک متوقف شد تا مرزبان و خونه به خونه چهارمین هفته ای باشد که به پیروزی دست پیدا نکرده باشند.

خونه به خونه در حال حاضر از ۶ بازی گذشته خود صاحب ۹ امتیاز و در مکان نهم جدول جا خوش کرده است، جایگاهی که تحت هیچ شرایطی راضی کننده نبوده و نمی تواند مدیران و مربیان این تیم را راضی کند ولی از آن جایی که فاصله امتیازات با صدرنشین تنها سه امتیاز می باشد، این موضوع خیلی نمی تواند جای نگرانی باشد و برای همین می تواند طی چند هفته و در صورت پیروزی به جمع صدرنشنان اضافه شود.

بازگشت میکاییل ایمن تراج سنگربان جسور خونه به خونه  به کویر و روبرو شدن با همبازیان سابقش در فولاد یزد از موارد به یاد ماندنی این بازی خواهد بود.  ایمن تراج از سنین نوجوانی به یزد آمد و پنج فصل متوالی در رده های مختلف فولاد بازی کرد. این گلر با آتیه فصل گذشته به عنوان دومین دروازه بان برتر لیگ دسته اول انتخاب شد.

اما باید به انتظار بنشینیم که خونه به خونه میتواند با یک برد خوب هم جایگاه خود را در جدول لیگ یک ارتقاء بخشد و هم روحیه خود را برای بازیهای آینده بالا ببرد یا همچنان در مسیر ناکامی قدم خواهد نهاد.

فرتاک 
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..