سرویس استریم تلویزیونی اپل در کنفرانس WWDC معرفی نخواهد شد

اپل برنامه‌ی خود را برای رونمایی از سرویس استریم تلویزیونی به تعویق انداخته است؛ در همین راستا، این سرویس در کنفرانس WWDC که طی چند روز آینده برگزار می‌شود، معرفی نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز بر اساس گزارشی که دیروز منتشر شد، شرکت اپل به دلیل مشکلات صدور مجوز انتشار محتوا و نیازهای تکنولوژی زیرساخت، از رونمایی سرویس استریم تلویزیونی عقب نشینی کرده است.

بر اساس گزارشی که پیش از این توسط Re/code منتشر شده بود، شرکت اپل قصد داشت سرویس اشتراک گذاری تحت وب خود را در کنفرانس WWDC که هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد، معرفی کند؛ اما به دلیل مشکلات صدور مجوز معرفی این سرویس را به تعویق انداخته است.

علاوه بر مشکلات مالی، شبکه‌های محلی نیز از ارائه‌ی تکنولوژی‌های لازم به اپل برای استریم برنامه‌ها مردد هستند. در اوایل ماه جاری نیز گزارشی منتشر شد که بر اساس آن اپل برای استریم محتوای برنامه‌های محلی روی وب تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرد؛ این ویژگی جزو قابلیت‌هایی است که در سرویس‌های رقبا کمتر دیده شده است.

به گزارش زومیت شایعات اوایل سال میلادی جاری زمانی که اپل با صاحبان برنامه‌های تلویزیونی مذاکره‌ای داشت، شدت گرفت. گزارش‌های بعدی نیز مدعی بودند که صاحبان برنامه‌های تلویزیونی قصد دارند برای دریافت این برنامه‌ها ماهانه ۳۰ تا ۴۰ دلار از مشتریان دریافت کند، علاوه بر این قابلیت‌های جدیدی شامل برنامه‌های ویژه‌ی تلویزیونی را نیز ارائه می‌کند.

با توجه به عقب نشینی سرویس تحت وب تلویزیونی، انتظار می‌رود اپل از اولین سرویس تلویزیونی خود در کنفرانس WWDC رونمایی کند؛ احتمالا تلویزیون اپل به پردازنده‌ی A8، فروشگاه اختصاصی اپل و سیری مجهز شود. علاوه بر این تلویزیون اپل دارای ریموت کنترل لمسی خواهد بود.

بخش نظردهی بسته شده است..