نماینده اصلاح طلب اردکان:

رئیس جمهور بودم، سه وزیر را تغییر می‌دادم

نایب رئیس فراکسیون امید معتقد است؛ اختیار تغییر وزرا با روحانی است اما اگر بنده رئیس جمهور بودم بیش از سه تن از آن‌ها را عوض می‌کردم.

به گزارش یزدی نیوز"محمدرضا تابش" نایب رئیس فراکسیون امید در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بنده به عنوان یک اصلاح‌طلب منصف می‌گویم که حق قضاوت نهایی درباره عملکرد وزرا برعهده شخص رئیس جمهور است، اظهار داشت: روحانی تمامی محدودیت‌ها، موانع، مشکلات، تدابیر، توانمندی و قدرت وزرا را مدنظر قرار داده و سپس به یک نتیجه نهایی خواهد رسید. 

وی با تاکید براینکه دولتمردان باید مواضعی شفاف‌تر داشته و در بیان مواضع نسبت به رئیس جمهور پیش‌قدم شوند، گفت: بنده معتقدم در بسیاری از مباحث و موارد انتظار می‌رفت زیر مجموعه دولت قبل از روحانی موضع‌گیری‌های لازم را داشته باشند.

نماینده مردم اردکان در مجلس تصریح کرد: دولت از منظر عملکردی مقداری مسن است که باید جوان‌تر، چالاک‌تر، مردم‌دارتر باشد زیرا ما در جمهوری اسلامی ایران در حال خدمت هستیم و نباید به یک سری از سنت‌ها، باورها و اعتقادات مردم بدون توجه باشیم از جمله اصولی مانند اخلاق، مردمداری و مروت.

تابش همچنین در واکنش به اظهارنظر برخی منتقدین مبنی بر تغییر تعدادی از وزرای کابینه دولت یازدهم گفت: اختیار این امر با شخص رئیس جمهور است اما اگر بنده رئیس جمهور بودم، بیش از سه تن از وزرای دولت را تغییر می‌دادم.

نایب رئیس فراکسیون امید در ادامه ضمن بررسی عملکرد سه ساله دولت بیان داشت: با توجه به تنگناها و محدودیت‌ها باید عملکرد دولت را ارزیابی کرد، دولت توانست در عرصه سیاست خارجی بویژه بین‌المللی عملکرد خوبی داشته باشد اما به دلیل آنکه هم و غم دولت بیشتر حل موضوع هسته‌ای و برجام بود کمتر به مسئله منطقه‌ای رسیدگی کرد.

وی با اشاره به اقدامات مثبت و موثردولت یازدهم تاکید کرد: مسائل اقتصادی نظیر کاهش تورم و رشد مثبت در عرصه داخلی مورد توجه است اگرچه تا حدودی رکود عارض شده که دولت می‌تواند برای آن چاره‌جویی کند.

نماینده مردم اردکان خاطرنشان کرد: ثبات قدم دولت در عدم انتشار اسکناس به منظور ایجاد پشتوانه ستودنی است و در ادامه با ایستادگی و تحمل هزینه‌ها کار پوپولیستی انجام نداد.

بخش نظردهی بسته شده است..