گزارش تحلیلی:

فعالیت اصولگرایان درسایه خواب خرگوشی اصلاح طلبان یزدی

تحرک و فعالیت اصولگرایان یزدی درسایه خواب خرگوشی اصلاح طلبان یزدی دوچندان شده است.

به گزارش یزدی نیوز تابناک نوشت:اصولگرایان یزدی در حالی دور جدید فعالیت های سیاسی و انتخاباتی خود را آغاز کرده اند که شواهد عکس آن دربین اصلاح طلبان و هواداران دولت تدبیر دریزد خودنمایی می کند.
اصولگرایان از امروز به مدت سه روز میزبان سه سخنران مشهور هستند.جاییکه قرار است،حسن عباسی،حجه الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وسعید قاسمیان طی این سه روز از برنامه های اصولگرایی دفاع و بعضا انتقاد از دولت حسن روحانی شروع بکار نمایند.
این در حالی است که چند وقت پیش هم با توجه به برخی از پایگاههای مردمی خود دریزد با برگزاری برخی همایش هادرصدد جذب هوادارن جدید برآمدند.البته چاشنی سخنرانی اصولگرایان در یزد هم تندتر شده است.وقتی سخنران مراسم می گوید:"  یزد انقلابی دیروز، امروز در شرایطی به سر می‌برد که برخی به خود اجازه می‌دهند آن را پایگاه اصلاحات بنامند اما با برگزاری این همایش می‌خواهیم اعلام کنیم که یزد امروز همان یزد انقلابی است.
به هر حال اصول‌گرایان در تکاپو هستند.محرومیت بسیاری از چهره‌های آنها در مجلس دهم؛به خصوص در استان یزدآنها را وادار به فعالیت بیشتر کرده است. اما تکلیفشان معلوم نیست؛ یک روز حامی احمدی‌نژاد هستند و روز دیگر سعید جلیلی، گزینه اصلی آنهاست.با این همه  تا حالا هیچ قطعیتی را نصیب اصول‌گرایان نشده است.
اما در این میان اصلاح طلبان یزدی ازتیم دولت و بعضا کم محلی هایی که به آنها صورت می گیرد دلگیرند.لغو برخی برنامه ها ،کم محلی،سردرآوردن نماینده انها درمکان ها و فراکسیون های دیگر باعث دلخوری و بی اعتمادی شدید اصلاح طلبان یزدی شده است.
وقتی نماینده آنها در مجلس، دیگر محلی به آنها نمی گذارد و یا از فراکسیونی دیگر سر درمی آورد به طورحتم هواداران آنها دچار سرگیجگی  می شوند.اما با این همه آنها از مسئولان ارشد دولت بیشتر انتقاد دارند،جاییکه نه راه به جلو دارند و نه به عقب.
خواب خرگوشی اصلاح طلبان یزدی بعداز انتخابات مجلس شورای اسلامی رویه دوچندانی به خود گرفته است و معلوم نیست که آنها چه زمانی ازاین خواب بیدارخواهند شد ولی به طورحتم نباید انتظار داشت که آنها همچون گذشته پا به صحنه کارزار در انتخابات بگذارند.
با این تفاسیر،آنچکه به نظر میرسد تا اینجای کار اصولگرایان یزدی یک گام به پیش تر ازاصلاح طلبان هستند و درصورتیکه به قطعیت کامل برسند ،شکست سختی را به اصلاح طلبان تحمیل خواهند نمود.

بخش نظردهی بسته شده است..