شش هزار نفر سالمند در مهریز

به گزارش یزدی نیوزرئیس اداره بهزیستی مهریز گفت: افزون بر شش هزار نفر از جمعیت این شهرستان را سالمندان تشکیل می دهند که این آمار در حال افزایش است .
علیرضا علیزاده افزود: نظارت و ساماندهی امور مختلف سالمندان و رفع نیازها و مشکلات آنها یک ضرورت است و دولت بر این موضوع تاکید دارد.
وی ادامه داد: واگذاری امور رسیدگی به مسائل سالمندان به بخش خصوصی و خیران با جلب مشارکت آنها در قالب تشکل های مختلف فرهنگی و اجتماعی جزو برنامه های دولت است.
این مسئول اظهار داشت: برای تحقق این امر مرکز فرزانگان شهرستان مهریز برای ارائه خدمات بهتر به سالمندان شهرستان مهریز به زودی افتتاح می شود .
علیزاده با بیان اینکه مجوزهای لازم فعالیت کانون فرزانگان مهریز در راستای سیاست گذاری و اجرای بهتر برنامه های ویژه سالمندان از کمیسیون تخصصی ماده ۲۶ سازمان بهزیستی استان دریافت شده از فعالیت آن در آینده نزدیک خبر داد.
این مسئول گفت: برای ارائه خدمات بهتر به سالمندان مهریزی نیازمند راه اندازی مراکز جدید ارائه خدمت به این عزیزان هستیم که کانون فرزانگان نیز در همین راستا مجوز فعالیت گرفته است .
علیزاده ، فعالیت سه مرکز روزانه سالمندان در شهرستان ، راه اندازی کانون فرزانگان و مرکز جامع سالمندان را را در مهریز نشانه توجه مسئولان استان و شهرستان به امر سالمندان و ارائه خدمات بهتر به این عزیزان دانست.
وی گفت تمامی خیران و افراد علاقمند برای فعالیت در حوزه سالمندان می توانند به این اداره مراجعه و نسبت به پیگیری و دریافت مجور اقدام کنند .

ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..