فعالیت ۴۲ تشکل مردم‌نهاد در استان یزد

no-thumbs

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از فعالیت 42 تشکل مردم‌نهاد در این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزطوبی مازارزاده  در نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر ۴۲ سمن در استان یزد فعال هستند که این سمن‌ها می‌توانند بی‌نهایت عضو داشته باشند.

وی افزود: پنج نفر هیئت موسس و ۹ نفر اعضای شورای نظارت بر تشکل‌های مردم نهاد هستند و هر یک از آنها می‌توانند از ۱۵ تا بی‌نهایت عضو داشته باشند.

مازارزاده با اشاره به رشد ۲۵ درصدی سمن‌ها در استان یزد عنوان کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۶ از رشد ۲۵ درصدی برخوردار بوده‌اند و فعالیت آنها نیز به لحاظ کیفی ارتقا یافته است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: استان یزد بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده باید ۲۰ تشکل‌ مردم‌نهاد وجود داشته باشد که تاکنون ۱۸ مورد آن محقق شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه جوانان و موارد مرتبط با آنها خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های در دست پیگیری در حوزه جوانان بحث ازدواج است که این موضوع در تشکل‌های مردم نهاد مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات بسیار خوبی نیز توسط آنها انجام می‌شود.

مازارزاده تصریح کرد: شفا، مخفف شبکه فعالان ازدواج تنها تشکلی مردمی است که در حوزه خانواده و ازدواج به صورت تخصصی وارد عمل شده است.

فارس

بخش نظردهی بسته شده است..