رئیس پلیس آگاهی استان:

متهم سابقه دار با ۲۱ فقره سرقت از تاکسی های شهر یزد دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از اعتراف متهم سابقه دار به 21 فقره سرقت از تاکسی های شهر یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ حسین رضایی گفت: با کسب اخبار متعددی مربوط به سرقت هایی از تاکسی شهر یزد، تیمی از کارآگاهان دایره دوم اداره مبارزه با سرقت بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس با بازنگری صحنه های سرقت و به کارگیری گشت های محسوس و نامحسوس در محدوده های از پیش تعیین شده موفق شدند تبهکار سابقه دار ۳۹ ساله را که دارای چندین فقره سابقه کیفری بود هنگام پرسه زنی در اطراف خودروهای تاکسی دستگیر کنند.
این مقام مسئول گفت: ماموران انتظامی در بازرسی اولیه از متهم سه دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه سلاح سرد و مقادیری وجه نقد سرقتی را کشف کردند.
رضایی افزود: متهم به اداره پلیس منتقل و در بازجویی به سرقت وجه نقد، اسناد و مدارک و ضبط خودرو از تاکسی ها در سطح شهر یزد اعتراف کرد.
وی خاطرنشان کرد: متهم در تمامی سرقت ها، تاکسی هایی را طعمه خود قرار می داد که فاقد تجهیزات ایمنی ضدسرقت بوده یا درب های خودرو باز و شیشه های خودرو نیز پایین بوده است.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد از شهروندان خواست: توصیه های پلیسی را جدی گرفته و از رها کردن خودرو و موتورسیکلت خود بدون قفل و دزدگیر خودداری کنند.

ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..