اجازه نمی‌دهیم عده‌ای یزد را پایگاه اصلاحات بخوانند!

no-thumbs

مسؤول دفتر فرهنگی 57 و از فعالان فرهنگی استان یزد با اشاره به اینکه عده‌ای به خود اجازه می‌دهند یزد را پایگاه اصلاحات بخوانند، گفت: با برپایی همایش یزد انقلابی اعلام می‌کنیم که یزد امروز همان یزد انقلابی سال 57 است.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام هادی قطبی، در همایش یزد انقلابی که در مسجد حظیره یزد برگزار شد با اشاره به سوابق استان یزد در دوران مبارزات انقلاب اسلامی اظهار داشت: یزد انقلابی از سال ۵۶ و ۵۷ همراه با انقلاب نخستین گام‌های مبارزه را برداشت و با ادامه این مبارزات در شهرهای مختلف کشور این انقلاب به ثمر رسید.

وی عنوان کرد: یزد انقلابی دیروز، امروز در شرایطی به سر می‌برد که برخی به خود اجازه می‌دهند آن را پایگاه اصلاحات بنامند اما با برگزاری این همایش می‌خواهیم اعلام کنیم که یزد امروز همان یزد انقلابی است.

این فعال فرهنگی ادامه داد: عده‌ای اقداماتی انجام دادند که موجب رنجش شدید مقام معظم رهبری شد اما با برگزاری این همایش می‌گوییم که حداقل در یزد اتفاقی رخ نمی‌دهد که دغدغه‌مندی رهبری انقلاب را به دنبال داشته باشد.

قطبی تصریح کرد: همه ما امیدواریم که در این شهر کسانی به منصب برسند که قلبشان برای این نظام بتپد و با فعالیت خود باری از دوش رهبری کم کنند و از دغدغه‌های ایشان بکاهند.

مسؤول دفتر فرهنگی ۵۷ با اشاره به بخشی از سخنان رهبری در مورد انقلاب عنوان کرد: رهبری اعلام کردند که جوانان نسل امروز و نسل آینده بدانند انقلاب به عزم و ایمان و ثبات قدم نیاز دارد و اگر ثبات قدم وجود نداشت، رابطه با انقلاب قطع می‌شود و انقلابی بودن به حفظ رابطه است.

قطبی اظهار داشت: این انقلاب و آرمان‌های آن باید برای نسل جوان تبیین شود و با برگزاری اینگونه همایش‌ها برای ایجاد ارتباط بین انقلاب و نسلی که انقلاب را درک نکرده‌اند، تلاش کرد.

اجرای سرود، برپایی نمایشگاه، شعرخوانی و مدیحه سرایی، سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و … از دیگر برنامه‌های این همایش بود که با حضور جمعی از بسیجیان خواهر و برادر، طلاب حوزه علمیه یزد و فعالان فرهنگی استان برگزار شد.

فارس

بخش نظردهی بسته شده است..