اختصاص وام‌ و تسهیلات ویژه در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیر مالی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: با قراردادهای منعقد شده بین دانشگاه آزاد و نهادهای مختلف و تمهیدات ویژه در نظر گرفته شده، دانشگاه افتخار میزبانی علمی تعداد بیشتری از دانش‌پژوهان را بر عهده خواهد داشت.

سید علیرضا قبله‌زاده اظهار داشت: دانشگاه آزاد یزد همواره تلاش خود را معطوف نشر علم و دانش کرده و از گرفتن امتیازهایی ویژه از سازمان مرکزی و وزارت علوم به منظور کمک به تسهیل شدن پرداخت شهریه در بین دانشجویان کوتاهی نکرده و در این راستا تلاش‌ها و اقدامات خوبی نیز از سوی سازمان مرکزی دانشگاه ویژه واحدهای دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از جمله این اقدامات می‌توان به ارائه تسهیلات به خانواده معظم ستاد شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد، همکاری با معرفی شدگان از سوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد و نهادهای دیگر اشاره کرد.

قبله‌زاده، تصمیم حوزه مالی دانشگاه آزاد اسلامی یزد مبنی بر اختصاص وام فراغت از تحصیل پس از تأمین اعتبار وزارت علوم به دانشجویان مقطع دکتری تا سقف ۲۰ میلیون ریال، کارشناسی ارشد تا سقف ۷ میلیون ریال و کارشناسی تا سقف ۴ میلیون ریال را نیز یادآور شد.

وی گفت: پس از تأمین بودجه و ابلاغ وام وزارت علوم این مبالغ به صورت گسترده به اطلاع دانشجویان رسانیده خواهد شد ضمن اینکه دانشگاه وام‌های بلندمدت ۱۰ ماهه نیز به متقاضیان دریافت پرداخت خواهد کرد تا منجر به جبران بخشی از هزینه‌های تحصیلی شود.

مدیر مالی دانشگاه آزاد یزد با ابلاغ شرایط پرداخت شهریه در دانشگاه آزاد یزد گفت :دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی iauyazd.ac.ir از وضعیت شهریه خود اطلاع یابند.

وی افزود: دانشجویان در ابتدا نسبت به تقسیط شهریه و ثبت چک اقدام و در فرصت مناسبت به منظور جلوگیری از اتلاف وقت به دانشگاه مراجعه کنند.

قبله‌زاده عنوان کرد: امکان اینکه دانشجویان چک‌های شهریه را به صورت پست به دانشگاه ارسال کنند نیز فراهم شده و امور مالی دانشگاه پس از دریافت و ثبت چک در سیستم مالی نسبت به بازگشایی فایل مالی دانشجویان اقدام خواهد کرد.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..