بمناسبت هفته دولت:

سفر نوبخت به یزد

دکتر «نوبخت»، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به‌مناسبت هفته دولت به یزد سفر می‌کند.

به گزارش یزدی نیوز«حمیدرضا نصیری‌زاده» رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: دکتر نوبخت به نمایندگی از دولت تدبیر و امید، هفته دولت در یزد حضور پیدا خواهد کرد.

وی گفت: برنامه‌های متنوعی در سفر دو روزه سخنگوی دولت پیش‌بینی شده که از آن جمله می‌توان به حضور در مراسم نمازجمعه و دیدار با اقشار مردم، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد، منتخبان، دانشگاهیان، فرهنگیان، علما و خانواده شهدا و ایثارگران اشاره کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: در این سفر، مسائل مهم استان از جمله اعتبارات هزینه‌ای و روند اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی استان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نصیری‌زاده گفت: بررسی پیشرفت طرح‌های سفر رئیس جمهوری و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی نیز از سایر مواردی است که در این سفر مورد تأکید خواهد بود.

وی با اعلام بازدید معاون رئیس‌جمهور از تعدادی طرح‌های منتخب استان، ابراز امیدواری کرد استان از این سفر بهره لازم را کسب کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سخنگوی دولت هم‌چنین با حضور در شبکه استانی یزد و در جمع خبرنگاران، دستاوردهای دولت را تشریح خواهد کرد.

براساس این گزارش، دکتر نوبخت پیش از این مردادماه ۹۳ و اسفندماه ۹۴ به‌منظور حضور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و سفر استانی دولت تدبیر و امید در یزد حضور یافته بود.

تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..