بعد از لغو در شهرسبزوار:

کنسرت موسیقی “شهرام ناظری” دریزد برگزار می شود

بعد از اجرای چند کنسرت موسیقی طی یک هفته گذشته در یزد،این بار زمزمه های برگزاری کنسرت موسیقی یک چهره مشهور به گوش می رسد.

به گزارش یزدی نیوزکنسرت موسیقی شهرام ناظری در شهرستان تفت از توابع استان یزد برگزار می شود.قرار است کنسرت وی همراه با فرزندش حاظ ناظری در سالن قدس شهرستان تفت برپا گردد.

زمان برگزاری کنسرت شهرام ناظری ۴و ۵ شهریورماه اعلام شده است.به هر حال این کنسرت در حالی برگزار می شود که برنامه قبلی وی بنا به دلایل متعدد لغو شده اما در یک گام روبه جلو قرار است این کنسرت در یزد برگزار گردد.

گفتنی است مجوزهای لازم از سوی نهادهای متولی برای برگزاری این کنسرت موسیقی صادر شده است.

 

 

 

 

۵ دیدگاه

  • ايساتيس

    كاش اين خبر رو تو سايت نميگذاشتيد. دوباره چارتا مغز نخودي با موتور راه ميوفتن و ميرن خرابكاري. ماشاالله اونجا هم كه نه پليسيه و نه حمايتي. روز قبلشم امام جمعه مندبا جو ميده و متشنج ميكنه اوضاع رو

  • fgfd

    بسم الله
    اینجانب نمی خواهم با نگاه کلیشه ای دیگران به قضیه کنسرت ها نگاه کنم.
    الف)
    متأسفانه دعوای چپ و راست بر سر اصل کنسرت ها نیست و هنر این وسط یک قربانی بیش نیست. نگاه هر دو طرف به این کنسرت ها ابزاری است و هرگز و ابداً یک نگاه هنری از سوی طرفداران و یک نگاه آسیب شناسانه از سوی مخالفان مطرح نیست.
    ب)
    بنده در گوش کردن امر موسیقی یک حرفه ای نیستم اما طبق سلیقه خودم برخی از آن ها را می پسندم و اگر بخواهیم نگاههای چپ و راست سیاست زده را رها کنیم می بینیم که:
    اصل کنرست فی نفسه مشکل خاصی ندارد. اما آنقدر از سوی جوزدگان در آن بی حرمتی دیده شده که خیلی ها لفظ کنسرت را مترادف با بی حرمتی به اعتقادات می دانند. لکن باید دید آیا در کنسرت های شهرام ناظری هم از این خبرها بوده یا نه؟
    ج)
    شهرام ناظری کیست؟ استاد مسلم موسیقی اصیل ایرانی، کسی که در اکثر آثار خود از اشعار ناب مولانا استفاده می کند. وی به وجود آورنده سبک جدید ادبیات حماسی و عرفانی ایران است. هنوز تصنیف های زیبای “اندک اندک” و “کاروان شهید” او از یادمان نرفته است.
    ادامه دارد…

  • fgfd

    د)
    آنچه یک هنردوست را ناراحت میکند این است که:
    عده ای می خواهند با اجرای این کنسرت راه را برای اجرای کنسرت های حرمت شکن باز کنند و این در ابراز نظرهایشان مشهود است. و درست به همین دلیل عده ای دیگر نمی خواهند این کنسرت برگزار شود.
    ه)
    همه اینها در حالی است که انسان به وضوح تشخیص می دهد که اجرا شدن کنسرت ها در کلام و عمل دولتمردان و حامیانشان دغدغه ای بسیار مهمتر از اشتغال، وام ازدواج، مسکن جوانان، تولید داخلی، جلوگیری از واردات و در کل اقتصاد مردم است.

  • fgfd

    و)
    به هر روی نگارنده موافق برگزاری کنسرت استاد شهرام ناظری می باشم، کنسرتی که موارد ذیل باید در آن رعایت شود وگرنه برای اجرای های بعدی نیز همین آش ها خواهد بود با همین کاسه ها.
    ۱- جایگاه استقرار بانوان و آقایان طبق اصول مسلم اسلام باید مجزا باشد به جز قسمتی که مختص خانواده هاست.
    ۲- حجاب و عفاف حضار باید رعایت شود. عده ای فقط به قصد ولنگاری می آیند.
    ۳- مسئولین برگزار کننده کاملا مشخص باشند و آنان مسئولیت موارد بالا را داشته باشند و در صورتی که رعایت نگردید نتوانند مجوز دیگری برای اجرا بگیرند.
    ۴- نوازندگان و خوانندگان نیز خودشان مستحضر هستند که اگر در کنسرت آنان بی حرمتی خاصی اتفاق بیفتد اجراهای بعدی آنان نیز زیر سؤال می رود.

  • ففففف

    متاسفم واسه خودم که دارم کجا زندگی میکنم
    همین