آمادگی سپاه الغدیر یزد برای تامین کیسه خواب زائران یزدی

به گزارش یزدی نیوز معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اختصاص زمینی در کربلا برای ایجاد اسکان زائران یزدی اربعین، از آمادگی سپاه الغدیر یزد برای تامین کیسه خواب زائران یزدی خبر داد.
علی استادی در نشست ستاد اربعین استان یزد با اشاره به اختصاص زمینی به اسکان زائران یزدی اربعین اظهار داشت: محل زمینی که در رابطه با اسکان در نظر گرفته شده، انشاالله تا چند روز آینده در جلسه‌ای در تهران مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد اربعین باید چند برنامه را مدیریت کند، گفت: نخستین موضوعی که در زمینه اربعین مطرح است، بحث اعزام زائران از مبدا تا مرز محل اعزام است که به احتمال زیاد مشکلی خاصی در این زمینه ایجاد نمی‌شود.

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد گفت: قسمت بعدی که باید مورد برنامه‌ریزی دقیق ستاد قرار گیرد، بحث انتقال زاعران از مرز تا محل شروع راهپیمایی است که در این زمینه هم باید تمام امکانات مورد استفاده قرار گیرد که مشکلات به حداقل ممکن برسد.

استادی سومین موضوع را مسیر راهپیمایی و حضور مردم در کربلا دانست و گفت: با توجه به طی کردن مسیر راهپیمایی و حضور در کربلا، زائران در این شهر مقدس نیازمند اسکان و پذیرایی و محلی برای به امانت سپردن وسایلشان هستند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه محلی برای اسکان زائران یزدی امسال در کربلا ایجاد می‌شود، آمادگی تامین کیسه خواب به تعداد مورد نیاز توسط سپاه الغدیر استان یزد با هزینه بسیار کم اعلام می‌شود.

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد انتقال زائران از کربلا به مرز را یکی دیگر از مواردی دانست که باید مورد توجه ستاد اربعین قرار گیرد و ادامه داد: مشکل‌ترین و پیچیده‌ترین موضوع بازگشت زائران از مرز به داخل کشور و انتقال آنها به استان‌هایشان است.

استادی با تاکید بر اینکه باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد که برخی از شلوغی و تعدد زوار در زمان برگشت به کشور برای سودجویی استفاده نکنند، گفت: نباید زمینه‌ای فراهم شود که افرادی برای سود خودشان زائران را اذیت کنند.

تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..