استاندار یزد:شهیدان و آزادگان امنیت ما را تضمین کردند

no-thumbs

استاندار یزد در پیامی به مناسبت سالروز ورود ازادگان به کشور یادآور شد: شهیدان ، آزادگان و جانبازان عزت و امنیت کشور ما را تضمین کردند.

به گزارش یزدی نیوزسید محمد میرمحمدی در این پیام آورده است: یوم الله ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ روزی است که همواره با شیرین ترین خاطرات و دل انگیزترین صحنه های عشق و محبت بر خاطر ایران و اسلام ثبت است و نقش بند دل ها و جانها است.
میرمحمدی ادامه داد: روز ی که اشک های شوق موج انگیخت و اشتیاق ها شور درافکند و دیده ها در گلستان دیدارها باران گرفت ، روزی که داستان فراق آزادگان به سررسید و وصال ها گل افشان شد، روزی که آسمان خندید، آفتاب بر زمین خیره شد و خاک پر گلگون وطن از لاله و بنفشه آذین یافت و اُسوه های مقاومت، ایثار و تجسم های عینی صبوری و ایمان به دامان وطن بازگشتند و در کانون احساس و عاطفه گلباران شدند.
استاندار یزد اصافه کرد: آزادگان اسطوره هایی بودند که به واقعیت پیوستند، شهاب های شب شکن، تبرهای بت شکن و تندرهای ظلم ستیز و شیران دشمن شکار با عزت تمام برگشتند، همان ها که هنوز هم که هنوز است ابهت و ایستادگی شان لرزه بر اندام جهان خواران می اندازد و استکبار از امیدها و برنامه هایشان در اضطراب است ، آری شهیدان و شاهدان و آزادگان و همۀ جانبازان‏، عزت و آزادگی و امنیت ما را تضمین کردند و با فداکاری خویش حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمن ندادند.
میرمحمدی ادامه داد: این روز عزیز بر همه آزادگان و همۀ ملت سلحشور و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی و مردم شریف و مؤمن دارالعباده تبریک و تهنیت باد ، خاطرۀ ماندنی آن شور و شوق ها و اشک ها و شادی ها گرامی باشد.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: این روزهای خاطره انگیز برای ما یاد و ذکری است تا عهد خویش را با خدای خویش نگسلیم ، پیمان خویش را با شهیدان و امام شهیدان محکم تر سازیم و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با رهبری های خردمندانۀ رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همدلی و همزبانی با دولت تدبیر و امید در گسترش ارزش ها و آبادانی این مرزوبوم از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.
وی در پایان از خداوند منان برای همۀ آزادگان عزت روزافزون و برای همۀ جانبازان شفای عاجل مسئلت کرد.
استان یزد ۵۷۴ آزاده دارد.

ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..