۵فیلم رضوی در یزد اکران شد

به گزارش یزدی نیوزاکران فیلم‌های راه یافته به بخش پایانی جشنواره رضوی یزد در بخش دوم روز پایانی اکران آثار با نمایش ۵ فیلم کوتاه انجام شد.

 

 سانس دوم روز آخر یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد، امشب با حضور جمع زیادی از هنرمندان و هنردوستان یزد و کشور برگزار شد.

نخستین فیلمی که دراین بخش به روی پرده رفت، فیلم داستانی ۲۴ دقیقه‌ای "آغی" بود، این فیلم را "یوسف کارگر" از ارومیه به بخش داستانی جشنواره ارسال کرده است.

"اوسیا" ساخته "علیرضا دهقان" از تهران با ۳۰ دقیقه زمان و حضور در بخش مستند جشنواره دیگر فیلمی است که در سانس دوم روز پایانی اکران آثار به روی پرده رفت.

"طبق عادت همیشگی" ساخته "محمد حمزه‌ای" از تهران سومین فیلمی بود که در این بخش اکران شد، این فیلم ۲۶ دقیقه‌ای در داستانی جشنواره با دیگر آثار به رقابت پرداخته است.

"سفید برفی" عنوان چهارمین فیلمی است که در سانس نخست اکران می‌شود، "مهدی مرعشی" کارگردان جوان یزدی سازندگی این فیلم ۲۰ دقیقه‌ای را بر عهده داشته و آن را به بخش داستانی جشنواره ارسال کرده است.

فیلم "بی‌بی تولدت مبارک" ساخته "سیدحامد نوبری" از  اراک آخرین فیلمی بود که در این سانس اکران شد، این فیلم ۳۳ دقیقه‌ای در بخش مستند جشنواره شرکت داده شده است.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..