طریق الرضا گام مثبتی برای سینمای یزد بود

به گزارش یزدی نیوزرقیه توکلی، دبیر تخصصی جشنواره فیلم کوتاه رضوی یزد با اشاره به گام های هشت گانه این جشنواره گفت: طریق الرضا گام مثبتی برای سینمای یزد بود. 

 

وی افزود: طریق الرضا در واقع ادامه هشت قدم سال گذشته است و به علت بازخورد خوب این برنامه در کشور و در بین سینماگران و هنرمندان، امسال با نام طریق الرضا برگزار شد.

 

توکلی خاطرنشان کرد: هشت قدم و گام جشنواره دهم و طریق الرضا جشنواره یازدهم گام مثبتی برای فیلم سازان و دوست داران سینمای یزد بوده است.

 

دبیر تخصصی جشنواره یازدهم افزود: به نظرم باید با نظرسنجی، کارگاهایی که هم مورد توجه قرار گرفته هم بیشتر مفید بوده و علاقمند داشته را شناسایی کرد و در طول سال تا جشنواره بعدی، این کارگاه ها را ادامه داد، در صورتی که این برنامه ها به صورت مداوم برگزار شود می توان گفت اتفاق خوبی برای فیلم و سینمای یزد افتاده است.

 

توکلی با اشاره به حضور اساتید برجسته کشوری در کارگاه های طریق الرضا گفت: در این دوره از کارگاه ها اساتید بسیار خوبی حضور داشتند اما معتقدم قطعا اتفاقات بهتری هم می تواند رخ بدهد که اتفاقاتی از جمله مدیریت بهتر ثبت نام ها، حضور علاقه مندان به سینما که پیگیر کارگاه ها باشند و همچنین حضور اساتید کشوری و برگزاری کارگاه ها در مدت زمان طولانی تر می تواند تاثیر این کارگاه ها را پررنگ تر کند.

بخش نظردهی بسته شده است..