خادمان حرم رضوی وارد یزد شدند

به گزارش یزدی نیوزخادمان حرم حضرت امام رضا (ع) وارد استان یزد شدند و مورد استقبال مردم درالعباده یزد قرار گرفتند.

کاروانی از خادمان حرم رضوی وارد یزد شدند و در بلوار امامزاده جعفر (ع) و آستان مقدس این امامزاده واجب‌التعظیم مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفتند.

خادمان حرم رضوی در قالب طرح و جشنواره زیر سایه خورشید وارد استان شدند و برنامه‌های آنها در استان یزد به طور رسمی از امروز آغاز خواهد شد.

امسال، جشنواره زیر سایه خورشید با توجه «معین‌الضعفا»، لقب زیبای امام رضا (ع) با شعار دستگیری از نیازمندان برگزار می‌شود.

خادمان حرم رضوی در سفر خود به استان یزد ضمن دیدار با امام جمعه و مسئولان برخی دستگاه‌ها، با بیماران در بیمارستان‌ها، زندانیان در زندان‌ها، سالمندان در آسایشگاه‌های سالمندان، جانبازان، خانواده معظم شهدا، روستاییان محروم و … دیدار خواهند کرد.

عیادت از بیماران نیز هر سال از برنامه‌های خادمان حرم رضوی در قالب جشنواره زیر سایه خورشید بوده است.

خادمان امام رضا (ع) امسال به همه شهرستان‌های استان یزد سفر می‌کنند و پرچم حرم علی ابن موسی‌الرضا (ع) و بسته‌های تبرکی را برای مشتاقان همه شهرها به ارمغان می‌برند.

خادمان حرم رضوی امسال همچنین قرار است به مناسبت همزمانی دهه کرامت با روز خبرنگار، دیدار ویژه‌ای نیز با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان یزد داشته باشند که این دیدار عصر فردا در مجتمع امام علی (ع) برگزار می‌شود.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..