هشدار دوباره مدیرکل ارشاد یزد:

پایگاه‌های خبری بدون مجوز یزد برای دریافت مجوز اقدام کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تاکید بر اقدام پایگاه‌های خبری بدون مجوز یزد برای دریافت مجوز گفت: انتخابات خانه مطبوعات یزد برگزار شود.

به گزارش یزدی نیوزعلی غیاثی‌ندوشن در جشن روز خبرنگار که به میزبانی اداره‌کل ارشاد یزد برگزار شد، اظهار داشت: هم‌اکنون ۲۹ پایگاه خبری از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز دارند و در استان یزد فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هر صنفی که تشکل صنفی قوی و منسجم و مقتدر داشته باشد می‌تواند مشکلات آن صنف را برطرف کند، گفت: حوزه رسانه استان یزد هم باید یک تشکل قوی داشته باشد که پیگیر مشکلات این قشر از جامعه باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک شاهد انتخابات پرشور خانه مطبوعات یزد باشیم و همه افرادی که صاحب رای هستند در این انتخابات شرکت کنند.

غیاثی‌ندوشن ادامه داد: یکی از اقداماتی که در زمان حاضر انجام شده، کوتاه شدن زمان صدور مجوز نشریات و پایگاه‌های خبری بوده که اقدام بسیار مهمی بوده است.

وی با بیان اینکه در گذشته صدور مجوز برای نشریات تا سه سال هم به طول می‌انجامید، افزود: خوشبختانه الان در کمتر از سه یا چهار ماه مجوز سایتها و مطبوعات صادر می‌شود و دوستان می توانند فعالیت خود را شروع کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: از تمام سایتها و پایگاه‌های خبری که در یزد فعالیت می‌کنند و هنوز مجوز دریافت نکرده‌اند درخواست می‌کنیم که اقدامات لازم برای تشکیل پرونده و دریافت مجوز را انجام دهند.

تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..