هجو گویی های تندروها از تریبون یالثارات پایانی ندارد:

برخود دوگانه با رسانه های رادیکال نسبت به رسانه های میانه رو و اصلاح طلب

اخیرا بیش از گذشته شاهد هجو گویی های تندروها از تریبون یالثارات بوده ایم هر چند که این نشریه قبلا نیزبا همین رویه به فعالیت به اصطلاح فرهنگی خود تا امروز ادامه داده و این پشت گرمی های غیبی صاحبان آن تا به امروز در ادامه این روند مثمرثمر گشته است.

به گزارش یزدی نیوزصاحبان مکتب فکری این رسانه همیشه سعی دارند با فحاشی،هتک حرمت و بهتان زدن ها آنچه خود می اندیشند به عنوان حقیقت ناب جلوه دهند و برای القاء آن هیچ ابزاری را بی بهره نخواهند گذاشت و برای کسب آراء مدنظر خود و وسیع تر کردن دایره طرفداران مکتب فکری خود به شکل وهم زایی خود را به اندازه گالیله دانشمند و حق گو می پندارند.

علی رغم توقیف این نشریه از سوی مجاری قانونی نگارنده تاکید و اعتقاد راسخ در صیانت از آزادی بیان و اندیشه داشته و دارم از این رو با توقیف هیچ رسانه ای و خفه کردن هیچ صدایی موافق نبوده و نیستم و شاهد چاپ مجدد آن بودیم که این برخود دوگانه با رسانه های رادیکال نسبت به رسانه های میانه رو و اصلاح طلب خود جای تامل و سوال دارد ؟ از سوی دیگر نه تنها مسئولان این نشریه از افکار عمومی عذرخواهی نکرده بلکه در چاپ مجدد شاهد عنوان " دیاثت فرهنگی" به جای "دیوث کیست " در تیتر زنی های آن هستیم!…
اگر مسئولان بغض و عصبیت ناشی از اینگونه تعصبات را در جامعه نبینند و در برخورد با این توهین ها به حریم خصوصی افراد سکوت کنند در بلند مدت شاهد آسیب های جدی در اخلاق اجتماعی خواهیم بود.
خطاب به دست اندر کاران یالثاراتی؛
قلم هایی که به دست صاحب نظران و آگاهی دهندگان است حرمت دارد و آنچه می انگارند با هدف والای کمال و کرامت بشری در تضاد نیست اما یادمان نرود داعش هم رسانه دارد و هم قلم به دست جلاد!
حتی اگر فرض محال صرف حقانیت گفتمان شما باشد آیا تا امروز توانسته اید با زور و ارعاب و ناسزاگویی مخاطبان را در قبول آن مجاب و قانع کنید ؟
آیا جز این است که برای گسترش هواداران مکتب فکری خود روح و کرامت انسانی را نادیده گرفته و تنها با لفاظی سعی کردید خود را از گسترش ادبیات نابهنجار در جامعه تبرئه می کنید ؟
اگر این شیوه های قرون وسطایی پاسخگو بودند تا امروز باید همه جهانیان زیر چتر یک فلسفه، مکتب و یک شکل از جهان نگری در می آمدند اما حقیقت محض در درک ناسازگاری روح تفکر و ازادی بشر با جبر و تحمیل بوده است …
"قُلْ یَا أَهْلَ الْکِتَابِ لاَ تَغْلُواْ فِی دِینِکُمْ غَیْرَ الْحَقِّ وَ لاَ تَتَّبِعُواْ أَهْوَاء قَوْمٍ قَدْ ضَلُّواْ مِن قَبْلُ وَ أَضَلُّواْ کَثِیرًا وَ ضَلُّواْ عَن سَوَاء السَّبِیلِ
بگو: اى اهل کتاب‏، در دین خود بنا حق افراط نکنید و از پى هوس‌هاى گروهى که پیش از این گمراهی گشتند و بسیارى از مردم را نیز گمراه کردند و خود از راه راست منحرف شدند، نروید. سوره مائده، آیه ۷۷" 
دل و روح انسانی با خواندن عربده جویی های ابلهانه و تعصب گونه به درد می آید و جوامعی که مجبور به شنیدن صداهای این چنینی هستند چه زجری را بر خود تحمیل کرده اند …
امروز تفسیرهای افراطی شما صاحبان رسانه یالثارات و قلم به دستانش بیشتر و بیشتر مسبب دین زدگی  و دور شدن مردم از جوهره اصلی باورهای دینی و معنویشان است و با ادبیات افراطی و متعصبانه  خود نگاه مردم را به آموزه های حقیقی و راستین معنوی بدبین و ترسناک شکل داده اید و جالب آنکه در ورق های کاغذین که پر از دشنام و تحقیر است به دنبال آسیب شناسی جامعه می گردید در حالی که آسیب واقعی خود شما هستید. 
در آموزه های معنوی و دینی اسلام جایی برای تهمت زدن،فحاشی کردن ، آبرو بردن و دشنام گوئی حتی به دشمن و ترویج استبداد فکری نه تنها مجاز نیست بلکه بارها و بارها نفی شده است . همان گونه که پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرمایند : اَیُّها الناس! إنَّ دِماءَ کُم و اَعراضَکُم عَلَیکُم حرامٌ الی أَن تَلقَوا ربَّکُم. ای مردم! ریختن خون یکدیگر و لطمه زدن به حیثیت دیگران، تا وقت مردن و لقای پروردگارتان بر شما حرام است. (تحف‌العقول، ص ۳۱)
اینجاست که باید خطاب به نگارنده های اصلی این نشریه گفت: به کجا چنین شتابان آن هم با این خودشیفتگی پیامبرگونه ای که دچارش شده اید؟!…..
روز نو

بخش نظردهی بسته شده است..