آغاز یک جشنواره سینمایی در یزد:

۵۵ فیلم برگزیده جشنواره رضوی در یزد اکران می‌شود

برنامه‌های پایانی یازدهمین جشنواه ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با اکران ۵۵ فیلم برگزیده جشنواره برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزبا نزدیک شدن به آغاز یازدهمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی شور خاصی در سطح شهر یزد به چشم می‌خورد.

این روزها و ساعت‌ها نبض یزد تندتر می‌زند زیرا به روزهای میزبانی از جشنواره‌ای مزین به نام امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) نزدیک می‌شود.

دبیرخانه و برگزار‌کنندگان جشنواره یازدهم تلاش می‌کنند تا با نصب بنر و پرچم در سطح شهر، چهره آن را رضوی کنند و هر روز بیش از پیش خود را برای این رویداد مهم در یزد آماده کنند.

یازدهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد ۱۸ مرداد ماه آغاز می‌شود و هفته‌هاست که بسیاری از مردم و مسئولان در تدارک برگزاری هر چه بهتر این جشنواره هستند.

حالا همه شهر رنگ و بوی رضوی گرفته، پرچم‌ها و بنرهای جشنواره در همه شهر نصب شده تا همه بدانند یزد منتظر زیباترین اتفاق هنری این روزهایش است.

جشنواره یازدهم با اکران ۱۹ فیلم داستانی و مستند در سانس‌های ۱۷ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه، ۱۹ و ۴۵ دقیقه تا ۲۲ و ۲۲ و ۱۵ دقیقه تا ۳۰ دقیقه بامداد در روز اول آغاز شده و در مجموع ۵۵ فیلم راه یافته به بخش مسابقه را در سه روز اکران می‌کند.

در این سه روز هنرمندان، فیلمسازان و علاقه‌مندان به سینما و سیره رضوی در کنار داوران به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند علاوه بر اینکه این فیلم‌ها همزمان در شهرستان‌های استان نیز اکران می‌شود.

مراسم اختتامیه جشنواره ۲۱ مرداد ماه ساعت ۱۸ در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار می‌شود.

تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..