همایش ملی مصالح و فرآورده های ساختمانی در یزد

به گزارش یزدی نیوزرئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: نخستین همایش ملی مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان با محوریت مصالح و فرآورده های ساختمانی روزهای ۱۷ و ۱۸شهریور سال جاری در این استان برگزار می شود.

علی رضا فرشید گفت: این همایش به منظور ایجاد زمینه مناسب برای دستیابی به اهداف مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان و بومی سازی مصالح ساختمانی از سوی اداره کل راه و شهرسازی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار خواهد شد.
وی افزود: سازگاری مصالح ساختمانی با اقلیم های مختلف در دستیابی و تولید مصالح ساختمانی نوین، سازه های پیش ساخته، معرفی و تدوین مقررات و استانداردهای مورد نیاز از دیگر اهداف این همایش است که در مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان به تفصیل مطرح شده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اضافه کرد: دبیرخانه نخستین همایش ملی مصالح و فرآورده های ساختمانی از مهندسان علاقمند دعوت کرده حداکثر تا پایان مردادماه نسبت به ارسال مقالات خود از طریق سایت همایش اقدام کنند.
فرشید با بیان اینکه محورهای همایش شامل مصالح و کاربران، مصالح و محیط زیست، مصالح و معماری، مصالح و بازار ساختمان، مصالح و آموزش است خاطرنشان کرد: حضور در این همایش به عنوان یک دوره آموزشی برای ارتقاء پایه پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی در نظر گرفته می شود.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..