رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد:

مشارکت ۷۶ نفری مردم تفت در برنامه اهدای خون

رییس جمعیت هلال احمر تفت از مشارکت 76 نفری مردم تفت در برنامه اهدای خون 6 مرداد در این شهرستان که به همت کانون جوانان هلال احمر این جمعیت برگزارشد ، خبرداد.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جلیل کهدویی رییس جمعیت هلال احمر تفت در حاشیه برگزاری برنامه اهدای خون که با شعار«قطره قطره خون تو ، لحظه لحظه زندگی من» و با همت و مشارکت کانون جوانان هلال احمر برگزار شد ، گفت: تصمیم برای مشارکت در امر اجتماعی اهدای خون باید تصمیمی آگاهانه باشد و افراد با اهداف والای کمک به همنوعان در این وادی قدم گذارند و این تفکر نهادینه شود که فرد در قبال خون اهدایی دارای مسئولیت است.

«جلیل کهدوئی» با بیان اینکه اهدای خون، اهدای زندگی است و چه زیباست که افراد بیشتری در این امر خداپسندانه شرکت کنند، ادامه داد: با اهدای خون هر نفر، جان سه نفر از مرگ نجات پیدا می‌کند که این مهم باید در بین افراد جامعه اطلاع رسانی شود.

وی هدف از برگزاری برنامه اهدای خون را ترویج فرهنگ انسان دوستی و حمایت از سلامت انسان ها دانست و گفت: برنامه اهدای خون در شهرستان تفت با شعار «قطره قطره خون تو ، لحظه لحظه زندگی من» امروز ۶ مرداد با همت اعضا جوانان هلال احمر و کانون جوانان هلال احمر برگزار شد که با استقبال خوب مردم تفت همراه شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:  در حاشیه این برنامه اعضا جوانان هلال احمر، مسئولین و مردم شهرستان به پویش اجتماعی (کمپین ) اهدای خونکه از روی جهانی تا روز ملی اهدای خون هست به این پویش پیوستند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت ، از مشارکت ۷۶ نفری مردم تفت در این برنامه خبر داد و اظهارداشت: امروز ۷۶ نفر از مردم تفت برای اهدای خون به جمعیت هلال احمر تفت مراجعه کردند که از ۶۸ نفر خون گیری ونمونهگیریصورتگرفت.

کهدویی با اعلام اینکه بشردوستی از جمله اهداف جمعیت هلال‌احمر است که اهدای خون نیز به صورت داوطلبانه در راستای تحقق این هدف صورت می‌گیرد بیان نمود : با توجه به نیاز کشور و استان به حفظ ذخایر خونی و کمک به بیماران نیازمند ،جوانان هلال احمر جهت اهدای خون در کلیه ایام سال و مناسبتهای مختلف سال به پایگاه های انتقال خون مراجعه و در این امر شرکت و همکاری لازم را داشته و خواهند داشت که امروز جوانان هلال احمر شهرستان تفت با این حرکت خودجوش خود در سطح شهرستان بعنوان مروج فرهنگ اهدا خون شدند .

وی ابراز امیدواری کرد: ان شالله بتوانیم با همت و استقبال مردم تفت و اعضا بشردوست کانون جوانان هلال احمر شهرستان برنامه اهدای خون ماهیانه یکبار را در تفت داشته باشیم.

بخش نظردهی بسته شده است..