برگزاری سه باب دیگر تا یازدهمین«جشنواره فیلم رضوی» یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیر اجرایی یازدهمین دوره «جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی» در یزد از برگزاری سه باب دیگر تا یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی خبر داد.

حمیدرضا صالحیه، مدیر اجرایی یازدهمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با اشاره به اینکه یزد همچون سه سال گذشته امسال نیز میزبان جشنواره رضوی است اظهار کرد: جشنواره به طور رسمی از ۱۸ مردادماه در یزد آغاز می‌شود اما دبیرخانه جشنواره و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همراهی نهادهای مختلف ۷ برنامه جنبی با عنوان طریق الرضا قبل از شروع رسمی جشنواره برگزار می‌کند.
صالحیه ادامه داد: چهار باب از این برنامه‌ها شامل کارگاه‌های فیلمنامه نویسی و بازیگری و اکران زمناکو و اکران فیلم‌های جشنواره‌های گذشته برگزار شد و سه باب دیگر تا جشنواره یازدهم باقی است.
وی افزود: این باب‌ها شامل کارگاه مستندسازی، کارگاه تصویربرداری و کارگاه زیباشناسی صدا طی روزهای ۱۰، ۱۴ و ۱۶ مردادماه برگزار می‌شود.
مدیر اجرایی جشواره فیلم کوتاه رضوی افزود: ۱۸ مردادماه نیز به استقبال یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی خواهیم رفت و این جشنواره تا ۲۰ مرداد در یزد ادامه دارد و ۲۱ مرداد ماه نیز مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.
منبع: ایکنا

بخش نظردهی بسته شده است..