۱.۵ میلیون تن کالا از گمرک یزد صادر شد

به گزارش یزدی نیوز،مدیرکل گمرک استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد در سال گذشته رتبه ۱۱ از بین گمرکات کشور در صادرات را به خود اختصاص داده است گفت: استان یزد در سال گذشته یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۴۲۴ تن کالا صادر کرده است.


حسن یاسری  میزان صادرات گمرک استان یزد در سال گذشته را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: استان یزد در سال گذشته یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۴۲۴ تن کالا صادر کرده است.

وی در ارتباط با ارزش ریالی این کالاهای صادراتی با اشاره به اینکه سرعت ارائه خدمات در گمرک افزایش یافته، بیان کرد: کالاهای صادر شده از گمرک یزد ۵۲۱ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۷۴۱ دلار ارزش داشته است.

مدیرکل گمرک استان یزد  با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در گمرک استان یزد در راستای تسهیل فعالیتهای گمرکی، خاطرنشان کرد: گمرک استان یزد در سال گذشته رتبه ۱۱ از بین گمرکات کشور در صادرات را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: کاشی و سرامیک، نایلون و نایلکس، پسته و مغز پسته، میلگرد، شیشه ساختمانی، هیدروکربن و اکسیدمولیبدن عمده‌ترین کالاهای صادراتی گمرک استان یزد در سال گذشته بوده است.

مدیرکل گمرک استان یزد گفت: در سال گذشته ۱۷۰ قلم کالای صادراتی با ۲۱۵ تعرفه کالا از گمرک استان یزد صادرات صورت گرفته است.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..