هشدار معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد:

فرمانداران استان یزد با سیاست های دولت تدبیر وامید همگام باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: شایسته است فرمانداران در مسیر سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید گام بردارند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی در جلسه فرمانداران شهرستان های استان با تاکید بر ایجاد نشاط، آرامش و امید درمردم، بیان کرد: لازمۀ نهضت امیدبخشی به جامعه تعامل با مردم، نمایندگان آنها، ائمه جمعه و نخبگان است و برای تحقق این نهضت باید نشست های مشترک با ائمه جمعه، احزاب و گروه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برگزار شود.
وی بر همگرایی ادارات و سازمان ها تاکید کرد و افزود: ضعف همکاری ادارات و سازمان ها انعکاس داده شود تا عملکرد دولت یا نماینده عالی آن در سطح استان و شهرستان ها زیر سوال نرود.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار یزد تشکیل اتاق های فکر و هسته های فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات با محوریت فرمانداران و بخشداران را مورد تاکید قرارداد.
طالبی یادآور شد: لازم است فرمانداران با رصد اخبار امنیتی و انعکاس رویدادهای امنیتی در مسیرایجاد آرامش و امنیت در استان گام بردارند.
طالبی با بیان این که سال آینده انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دورۀ شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: با تلاش فرمانداران امید آن می رود در انتخابات سال آینده نیز مانند انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی سربلند باشیم.
وی افزود: انتخابات شوراها انتخاباتی حساس و گسترده است، زیرا محدوده های شهری و روستایی توسط وزارت کشور تغییر کرده و فهرست مناطق روستایی نیز به روزرسانی شده است.
طالبی بیان کرد: وزارت کشور از دی ماه سال جاری درگیر برگزاری انتخابات خواهد شد و تا آن زمان لازم است زمینه های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، به ویژه جلب مشارکت مردم برای حضور گسترده در انتخابات فراهم شود.
وی با تاکید بر تبیین سیاست های دولت تدبیر و امید برای نخبگان و مردم از سوی فرمانداران و بخشداران گفت: لازم است مردم به صورت شفاف از اقدامات و فعالیت های دولت مطلع شوند.
در این جلسه معاونان استاندار انتظارات خود را از فرمانداران و برنامه های دولت تدبیر و امید در استان بیان کردند و فرمانداران نیز گزارش هایی از فعالیت های انجام شده در حوزه مدیریت خود و اولویت های کاری و برنامه های سال جاری در زمینه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ارائه کردند.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..