افزایش دستگیرشدگان در پرونده بانک ملت

به گزارش یزدی نیوزسخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده بانک ملت اذعان داشت: ۴ نفر بازداشت شدند و تعدادی در داخل و خارج از کشور تحت تعقیب هستند.

 
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه نود و نهمین نشست خبری خود در خصوص سه پرونده مفتوحه در خراسان شمالی مربوط به سازمان منطقه آب، راه و شهرسازی و آلومینا جاجرم خاطرنشان کرد: در هر سه پرونده کیفرخواست صادر شده و پرونده‌ها به دادگاه رفته است.
 
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده بانک ملت گفت: ۴ نفر در این پرونده بازداشت شدند و تعدادی در داخل و خارج از کشور تحت تعقیب هستند.
 
وی در خصوص جزئیات این پرونده اذعان داشت: این پرونده مربوط به امور مالی است که برای مثال برای ۱۶ جلسه، ۱۲۵ هزار دلار حق جلسه گرفته‌اند که این می‌تواند مصداق دریافت غیرقانونی باشد.
 
به گزارش فارس،  اژه‌ای گفت: اما همه موارد آن مربوط به فیش حقوقی نیست.
 
وی همچنین در خصوص پرونده امیرمنصور آریا اظهار داشت: در این پرونده ۷ شرکت تعیین تکلیف قطعی شد که از ۷ شرکت ۴ شرکت در مزایده به فروش رسید. یک شرکت دیگر هم بابت استرداد و رد مال به بانک ملی داده شد.
 
اژه‌ای در خصوص پرونده ورمی کمپوست گفت: در این پرونده هم کیفرخواست صادر شده و پرونده به دادگاه رفته است و ۸ نفر نیز در این خصوص بازداشت شده‌اند و تعدادی با قرار مناسب آزاد شدند.

بخش نظردهی بسته شده است..