فراخوان داوری جشنواره کارآفرینان برتر استان یزد

به گزارش یزدی نیوزرئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از ثبت‌نام علاقمندان برای داوری یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان خبر داد.

فاطمه نیکجو، رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اعلام تمدید مهلت ثبت نام کارآفرینان برتر در یازدهمین جشنواره کارآفرینان استان، اعلام  کرد: کسانی که علاقمند به داوری این جشنواره هستند می توانند با مراجعه به سامانه جشنواره یازدهم برای داوری ثبت‌نام کنند.

 

وی افزود: با توجه به  استقبال تعاونگران و کارآفرینان از جشنواره یازدهم، ثبت‌نام کارآفرینان برتر تا پانزدهم مردادماه تمدید شده است، بنابراین کارآفرینانی که به هر دلیل تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند از فرصت تمدید شده استفاده کنند.

 

نیکجو همچنین یادآور شد: برای انتخاب و معرفی کار آفرینان برتر استان در مرحله استانی، کمیته داورانی مرکب از اساتید برجسته و افراد مجرب و مطلع در حوزه کارآفرینی به بررسی درخواست‌های واصله خواهند پرداخت.

 

وی ادامه داد: علاقمندان داوری از بین گروه‌های مذکور می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: پس از بررسی و ارزیابی اطلاعات ثبت شده توسط کارآفرینان و شرکت‌کنندگان در جشنواره یازدهم، طرح‌های واجد شرایط با کسب حد نصاب امتیاز معرفی خواهند شد.

گفتنی است؛ جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان طی مراسمی با حضور مقامات کشوری و استانی در آبانماه سال جاری همزمان با هفته جهانی کارآفرینی برگزار و از برگزیدگان تجلیل می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..