۲۵ مدرسه هندبال در یزد فعال است‌

به گزارش یزدی نیوزرئیس هیئت‌ هندبال استان یزد از فعالیت ۲۵ مدرسه هندبال در یزد و برخی از مناطق و شهرستانهای تابعه استان در امسال خبر داد.

 ابوالفضل خوشنویس در آیین برگزاری مسابقات هندبال محلات یزد با اشاره به فعالیت ۲۵ مدرسه هندبال در استان یزد، اظهار داست: این مدارس در طول سال و به ویژه تابستان در ارتباط با جذب و آموزش نونهالان و نوجوانان علاقمند به رشته هندبال فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: محور حرکت اصلی هیئت هندبال استان یزد مسئله مهم استعدادیابی و گسترش این رشته جذاب و پرمخاطب  در بین خانواده‌ها و نوجوانان است.

خوشنویس گفت: برگزاری مسابقات هندبال در قالب المپیاد ورزشی محلات یزد از گام‌های مهمی است که با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و ورزشی برداشته شده است.

این مسئول اظهار داشت: خوشبختانه استقبال از المپیاد هندبال محلات شهر یزد خیلی خوب است به نحوی که این مسابقات در قالب گروه‌های مختلف پیگیری می‌شود.

خوشنویس گفت: راهی برای توسعه این ورزش نیست مگر اینکه علاوه بر عنایت خاص به مدارس هندبال اینگونه مسابقات در سطح محلات یزد و مناطق گسترش یابد.

وی به فعالیت حدود ۵۰۰ ورزشکار در مدارس هندبال یزد و همکاری حدود ۳۰ مربی و ۱۸ داور برجسته با هیئت هندبال استان یزد خبر داد و گفت: مسابقات هندبال محلات یزد در دو گروه با حضور ۲۰ تیم آغاز شده براساس جدول زمان‌بندی دیدارها برگزار تا قهرمان مشخص شود.

در مسابقات هندبال محلات در قالب المپیاد در گروه الف در نخستین بازی تیم آب شور با نتیجه ۱۸ بر ۲ تیم شهید میرجلیلی را شکست داد، همچنین در دیگر بازی تیم هندبال سید الشهداء با نتیجه ۲۳ به ۱۴ بر تیم بلوار مدرس فائق آمد.

این بازی‌ها در سالن ورزشی شهید میرجلیلی واقع در بلوار نواب صفوی یزد، خیابان عفت در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..