«زمناکو» امروز در یزد اکران می‌شود

به گزارش یزدی نیوزباب سوم طریق الرضا(ع) امروز با اکران فیلم تحسین شده زمناکو در پردیس سینمایی تک یزد برگزار می‌شود.


 سومین مرحله از برنامه‌های جنبی یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد امشب با حضور هنرمندان کشوری و استان یزد برگزار می‌شود.

پردیس سینمایی تک یزد امروز میزبان این برنامه جنبی جشنواره که با عنوان باب سوم طریق الرضا(ع) برگزار می‌شود است و در این برنامه، فیلم تحسین شده «زمناکو» اکران می‌شود.

زمناکو از ساخته‌های «مهدی قربان‌پور» است که تندیس شایستگی بهترین فیلم مستند و بهترین پژوهش را در هفدهمین جشن خانه سینما و تندیس بهترین کارگردان را در نهمین جشنواره بین‎المللی سینما حقیقت دریافت نمود، همچنین این فیلم نامزد بهترین فیلم هنر و تجربه در نهمین جشنواره بین‎المللی سینما حقیقت و جایزه بزرگ بخش بین الادیان سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر را دریافت کرده است.

اکران این فیلم امروز از ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی تک یزد و با حضور هنرمندان و فیلمسازان یزدی آغاز می‌شود و پس از آن در مراسمی با حضور کارگردان فیلم، به نقد و بررسی زمناکو پرداخته می‌شود.

برنامه‌های جنبی یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد همچون دوره قبلی این جشنواره تا زمان آغاز به کار رسمی جشنواره ادامه پیدا می‌کند.

امسال این برنامه‌ها با عنوان طریق الرضا(ع) انجام می‌شود که در هر مرحله، بابی از این طریق گشوده شده و به مرحله پایانی جشنواره نزدیک می‌شویم.

در باب اول جشنواره آثار برگزیده دوره‌های نهم و دهم جشنواره اکران شد و باب دوم هم به برگزاری کارگاه دو روزه و فشرده فیلم‌نامه‌نویسی اختصاص پیدا کرد.

منبع: تسنیم

 

بخش نظردهی بسته شده است..